عمومی

مراکش و کرواسی به مرحله حذفی جام جهانی صعود کردند

دو گل نیمه اول مراکش را در راه رسیدن به رتبه اول در گروه F جام جهانی قرار داد، اما آنها مجبور شدند روز پنجشنبه پس از دریافت یک گل به خودی که آنها را عصبی کرده بود در ورزشگاه الثومامه مقابل کانادا به پیروزی 2-1 دست پیدا کنند. سایت فرانس 24 نیمه دوم گزارش داد.

یک زوزه دروازه بان پس از چهار دقیقه به حکیم زیچ اجازه داد تا در دقیقه 23 توسط یوسف انسیری گلزنی کند و روی پاس بلند عالی اشرف حکیمی دوید.

اما نایف آگورد پنج دقیقه قبل از پایان وقت استراحت، با ضربه سانتری از سام آدکوگبه به تور دروازه خود را منحرف کرد تا به کانادای حذف شده فرصتی برای بازگشت به بازی و کسب اولین امتیاز جام جهانی بدهد. کانادا در نیمه دوم به گل تساوی نزدیک شد اما ثابت کرد که نتوانست به موفقیت برسد.

مراکش روز سه شنبه مقابل نایب قهرمان گروه E بازی خواهد کرد که بعداً در روز پنجشنبه تصمیم گیری خواهد شد.

مراکش با 7 امتیاز، دو امتیاز بیشتر از کرواسی نایب قهرمان، برای دومین بار از مرحله گروهی صعود کرد، 36 سال پس از آن که آنها اولین کشور آفریقایی بودند که در جام جهانی مکزیک در سال 1986 این کار را انجام دادند.

کرواسی پس از تساوی 0-0 با بلژیک در روز پنجشنبه به مرحله یک شانزدهم نهایی جام جهانی صعود کرد و “نسل طلایی” رقبای اروپایی خود را به سختی با ناله ای از مسابقات خارج کرد.

MNA/PR


Source

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا