اخبار روز سینما

مدل مو و رنگ جدید هانده ارچل در کلیپ تبلیغاتی

هاند ارچل که در اطلاعیه های جدید مارک لباس شب حضور دارد، با سبکی جدید جلوی دوربین می رود. 

دو قسمت از تبلیغات این برند پوشاک ساخته و منتشر شد. اولین تبلیغ Summer Setting و تبلیغ دوم Full Moon نام داشت. هانده ارچل در این دو کلیپ لباس های متفاوتی می پوشد و ظاهر جدید تابستانی و شبانه این برند را به نمایش می گذارد.

رنگ موی جدید هانده ارچل

سبک قدیمی هانده ارچل در تبلیغات

هانده پیش از این به همراه ارس بلوط اینملی چهره تبلیغاتی برند پوشاک Defacto بود. اما این روزها آلپ ناوروز چهره تبلیغاتی این برند است و هانده به تبلیغ زیورآلات آتاسای، لباس های شبانه و خمیر دندان سیگنال می پردازد.

چندی پیش ویدیوی تبلیغاتی از هانده ارچل برای جواهرات آتاسای در یکی از برج های نیویورک به نمایش درآمد. هانده مدل و هنرپیشه متولد 1994 ترکیه است که او را از برنامه های دختران آفتاب، عشق حرف حالیش نمیشه، مروارید سیاه و تو درم  را بزنبه یاد دارید.

با شروع فصل جدید تصویربرداری سریال هانده آغاز شد. او برای دومین بار در سریالی درام به نام «دو غریبه» به ایفای نقش می پردازد. همبازی او بوراک دنیز خواهد بود که در نقش یک گزارشگر بازی خواهد کرد.

سبک جدید تبلیغات هانده ارچل

استایل هانده ارچل در کلیپ تبلیغاتی
سبک جدید تبلیغات هانده ارچل

سبک جدید هانده ارچل

رنگ مو و مدل موی جدید هانده ارچل را در تصویر زیر مشاهده می کنید:

سبک مسخره هانده ارچل

 

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا