اخبار روز سینما

مدت زمان قسمت فیلم ایندیانا جونز مشخص شد [+جزئیات]

قسمت پنجم فیلم ایندیانا جونز به زودی در سال 2023 اکران می‌شود و دائماً خبر مدت زمان قسمت پنجم فیلم ایندیانا جونز مشخص شد.

فیلم ایندیانا جونز 5 جدیدترین قسمت از این مجموعه سینمایی می‌باشد که به زودی اکران می‌شود. آخراً مدت زمان قسمت پنجم فیلم ایندیانا جونز اعلام شد و در ادامه به مدت زمان قسمت جدید ایندیانا جونز می‌پردازیم.

مدت زمان قسمت پنجم فیلم ایندیانا جونز

ایندیانا جونز گردانه سرنوشت با ژانر اکشن و ماجراجویی کارگردانی جیمز است که در سال منتشر خواهد شد. این فیلم با هریسون فورد در نقش ایندیانا جونز به دنبال ایندیانا جونز قلمروی قلمروی جمجمه (۲۰۰۸) پنجمین از مجموعه ایندیانا جونز جونز خواهد بود. فیلم‌نامه را منگولد، جز باترورث و جان هنری باترورث به رشته تحریر درآورده‌اند. فیلم ایندیانا جونز 5 در سال 2023 اکران خواهد شد.

قسمت پنجم فیلم ایندیانا جونز

مدت زمان قسمت جدید ایندیانا جونز

در سال ۱۹۹۲ این فرنچایز با پخش مجموعه ای از گسترش یافتن این شخصیت ها را به تصویر و ماجراجویی با پدرش می‌شد. مارول کامیکس ماجراهای بیشتر ایندیانا جونز را در سال آغاز کرد و دارک هورس کامیکس در ۱۹۹۱ امتیاز کتاب کمیک شخصیت را به دست آورد. همچنین رمان کوتاه و اسباب بازی در رابطه با این شخصیت به انتشار رسید. از سال ۱۹۸۲ بازی ویدیویی بر اساس داستان ایندیانا جونز عرضه شده است.

مدت زمان قسمت پنجم فیلم ایندیانا جونز 2 ساعت و 22 خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا