اخبار ورزشی

فوری:توافق مدافع وسط اتلتیک بیلبائو با بارسلونا!

به گزارش ترجمه پی ام آپ ، اینیگو مارتینز اولین بازیکن بارسلونا برای فصل آینده خواهد بود. مدافع میانی اسپانیایی که مدت ها هدف بارسا برای تقویت خط دفاعی بود، سرانجام با کاتالان ها به توافق رسید.

متئو آله مانی فصل گذشته تلاش کرد تا او را به خدمت بگیرد اما تلاش های او بی نتیجه ماند زیرا این بازیکن با اتلتیک بیلبائو قرارداد داشت و بارسا مجبور به پرداخت مبلغ زیادی برای انتقال شد و مشکلات مالی آبی ها مانع از این انتقال شد.

امسال از آنجایی که این بازیکن می تواند با هر باشگاهی مذاکره کند زیرا قراردادش در 30 ژوئن به پایان می رسد، بارسلونا به دنبال او رفت و با اینیگو به توافق رسید. مارتینز برای دو فصل آینده با بارسلونا قرارداد امضا کرد.

در ماه های اخیر مشکلات مالی بارسا آنها را بسیار سنگین کرده و حتی سران این باشگاه مجبور شده اند هزینه های زیادی را کاهش دهند. بررسی‌های اخیر لالیگا نشان می‌دهد که طرح امکان‌سنجی محقق شده است و باشگاه بارسلونا می‌تواند با وجود مشکلات مالی شروع به خرید بازیکنان جدید کند.

طرح امکان سنجی ارائه شده توسط بارسلونا کاهش حداقل 200 میلیون یورویی را در نظر گرفته است و این طرح به چند محور اصلی تقسیم می شود که شامل کاهش حقوق تیم اول بین 50 تا 60 میلیون و کاهش هزینه های بقیه بخش ها توسط 30 میلیون، کاهش 30 میلیونی هزینه های عملیاتی باشگاه، اعطای 10 میلیون یورو حقوق غیرورزشی در تمام بخش های باشگاهی و کسب حداقل 70 میلیون یورو.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا