اخبار ورزشی

گولسیانی تهدید کرد: اگر قرارداد ریالی باشد از پرسپولیس می‌روم

قهرمانی سه گانه پرسپولیس در فصل فوتبال کشور در حالی صورت گرفت که سوپرجام برای قهرمانی این تیم در لیگ برتر و جام حذفی به طور خودکار به پرسپولیس رسید.

نمایش تحسین برانگیز از دل خط دفاعی پرسپولیس در حضور مرتضی پورعلیگنجی و گئورگی گلسیانی به علیرضا بیرانوند کمک کرد تا در لیگ برتر دروازه خود را بسته نگه دارد تا نه تنها پرسپولیس به یکی از مهم ترین هت تریک های قهرمانی اش دست یابد، بلکه همچنین گلسیانی. همچنین برای اولین بار در این لیست قرار گرفت، تیم گرجستان در دو دیدار مقدماتی جام ملت های اروپا به مصاف قبرس و اسکاتلند می رود.

مدافع سرزن سرخپوشان که یکی از گلزن ترین بازیکنان این تیم در بیست و دومین دوره لیگ برتر و بهترین گلزن جام تخت جمشید بود، حالا با ضربات دقیق پنالتی یکی از مهم ترین بازیکنان پرسپولیس به حساب می آید.

گولسیانی با اشاره به قهرمانی های متعدد با پرسپولیس، اظهارات جالبی درباره ادامه حضورش در این تیم و همچنین دعوت به اردوی تیم ملی گرجستان داشت که در ادامه می خوانید:

جام ها را به دست آوردیم چون عالی بودیم.

گلسیانی در پاسخ به سوال اول مبنی بر داشتن یک فصل فوتبالی عالی برای خودش گفت: ابتدا می خواهم بگویم اگر از دید شما و سایر فوتبالیست ها عالی بودم به لطف هم تیمی هایم بود. . او نمی توانست همزمان دفاع کند، بازی کند، توپ را حمل کند و گلزنی کند. یک بازیکن رویایی نمی تواند این کارها را انجام دهد. اگر می بینید ما بهترینیم چون بهترین ها را داشتیم. ما یک تیم کامل بودیم.

ما هرگز پایین نبودیم

مدافع گرجستانی درباره دلایل قهرمانی پرسپولیس تاکید کرد: فصل را طوری پیش بردیم که گاهی از حریفانی مثل استقلال و سپاهان عقب می افتادیم. ما معتقد بودیم که می توانیم با هم کارهای بزرگ انجام دهیم. وقتی در یک تیم هستید انرژی را درک می کنید. به نظر من یکی از بهترین تیم های فوتبال بودیم که هیچ وقت دست از تلاش برنداشتیم و با جان و دل برای هدفمان جنگیدیم و جنگیدیم.

جنگجو؟! نیازی نبود

او گفت نه! نیازی نبود. می خواستیم فوتبال بازی کنیم. ما می خواستیم هماهنگی خود را حفظ کنیم. افکار ما برای هر بازی آماده می شد. مهمترین کاری که انجام دادیم این بود که برای یک هدف جمعی بجنگیم.

اگر قراردادها واقعی باشد از پرسپولیس می روم.

وی درباره بحث های مطرح شده در خصوص بودجه مشخص باشگاه های ایرانی و احتمال از دست دادن قراردادها به دلار تصریح کرد: نمی توانم با ریال قرارداد ببندم. نوسانات بالایی دارد. خانواده من در گرجستان هستند. درست است که خیلی پیش من می آیند اما نمی توانم بگویم پول ایران را خرج کنید. البته من از این گونه قراردادها چیزی نمی دانم و نمی دانم این گونه چه اتفاقی می افتد.

استقلال خوب بود ما بهتریم!

گلسیانی درباره تاثیر پیروزی مقابل استقلال در دربی دور برگشت لیگ برتر و فینال جام حذفی ترکیه گفت: استقلال همیشه تیم خوبی است اما به نظر من بهتر از آنها بودیم. فینال البته قهرمانی را مشخص می کند اما در لیگ برتر فکر می کنم آن بازی باعث شد به کاری که می کنیم ایمان بیاوریم و قهرمانی مان را همان جا نوشتیم.

من به تمام آرزوهایم رسیدم

گلسیانی در پایان سخنان خود با ابراز خوشحالی فراوان از دعوت به تیم ملی گرجستان گفت: آرزوی من رسیدن به تیم ملی گرجستان بود. خوشحالم که گرفتم. این مهمترین آرزوی من برای انجام کاری برای زادگاهم است. امیدوارم بتوانم آن را انجام دهم.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا