اخبار روز سینما

خواننده تیتراژ پایانی “سوران” مشخص شد/ محمد معتمدی، تیتراژ این سریال را خواند

پایگاه تحلیلی خبری پی ام آپ (pmup.ir): در آستانه پخش سریال سوران که امشب 17 خرداد از شبکه یک پخش می شود، خواننده تیتراژ پایانی اثر مشخص شد.

به گزارش روابط عمومی پروژه، سریال سوران به عنوان جدیدترین محصول مرکز سریال سوره به کارگردانی سروش محمدزاده، نویسندگی عباس ریاحی و تهیه کنندگی مجتبی فروردین از شبکه یک سیما از امشب (17 خرداد) به مخاطبان خود معرفی می شود.

به این ترتیب این مجموعه تلویزیونی که در 18 قسمت تولید و تهیه شده است، روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هر هفته ساعت 22:15 و تکرار آن ساعت 13:15 پخش می شود. همچنین تکرار 2 قسمت از این سریال جمعه ها بعد از پخش خبر ساعت 21 پخش می شود.

همزمان با اعلام جدول پخش، محمد معتمدی به عنوان خواننده تیتراژ پایانی معرفی شد. این قطعه توسط مسعود سخا دوست و شعری از محمدمهدی سیار سروده شده است.

بازیگران این نمایش عبارتند از؛ مهدی نصرتی، علیرضا جعفری، توماج دانش زادی، مریم کاظمی، مصطفی کولیوندی، محمدرضا صولتی، گلنوش گرمی، احمد صدفی، هلن نقیلو، روزبه رئوفی، احمد جعفری، علی اکبر اصانلو، عرشیا عبداللهی، آرش نیازی، حمید زهرابی علیرضا حنفی، شاهو شاهمرادی، سیمین بهفر با ارائه آسو پاشاپور و هنرمند زنده یاد حسام محمودی.

در خلاصه داستان «سوران» آمده است:

«- فعلا باورم نمیشه مدام میگم نکنه خواب شیرینی نباشه که هر لحظه ازش بپرم بیرون…؟!

– رویا نیست، همه چیز برابر با واقعیت است. من و تو و فرزندانمان…

سریال سوران دومین اقتباس از مجموعه سوره پس از سریال کتب اعظم است که اقتباسی از کتاب اعترافات کاتب کشته شده بود. این اثر که اقتباسی آزاد از کتاب «عصرهای کریسکان» نوشته کیانوش گلزارراغب است، به شرح مبارزات مردم کرد قبل و بعد از انقلاب اسلامی می‌پردازد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا