اخبار روز سینما

محمد فیلی بازیگر معروف در بیمارستان بستری شد/ آخرین وضعیت

محمد فیلی مطرح و پیشکسوت ایرانی‌ است که در خبری تازه منتشر شده است بستری شدن محمد فیلی در بیمارستان و اعلامیه تایید شد.

به تازگی با انتشار اخباری درباره بیماری محمد فیلی حضور محمد فیلی در بیمارستان توجهات بسیار مورد توجه قرار گرفته و چندین جزئیات مبنی بر مریض شدن محمد فیلی منتشر شد.

بستری شدن محمد فیلی در بیمارستان

بستری شدن محمد فیلی در بیمارستان

محمد فِیلی، متولد ۲۲ فروردین ۱۳۲۹ در شیراز، بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است. از معروف‌ترین نقش‌های تلویزیونی که وی قادر است بازی کرده است، می‌تواند بهم نسیم بیگ در سریال روزی روزگاری، مموش در سریال تفنگ سر و نقش شِمر بن ذی الجموشن در سر اشاره کرد.

هفته گذشته در پی علائم بیماری و درد در منطقه قفسه سینه، بیمارستان بیمارستانی اتفاق افتاد. با تشخیص انسداد در شریان‌ها توسط پزشکان، این هنرمند تحت عمل جراحی آنځرلیو % که مشکل موفقیت آمیز بوده است.

این بازیگر پیشکسوت در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم درباره بیماری‌اش گفت:

از هفته گذشته مرا به بیمارستان لاله آ‌ورند، ابتدا پزشکان قلب مرا با آنژیو بربی گ اینند مشکل قلبی دارم یا نه. که موفقیت آمیز بود، سپس با MRI به این نتیجه رسیدند که مشکمک به ضای .

او اضافه کرد:

این نکته را مطرح کردند و چند شبی را در بخش مراقبت‌های ویژه بستری بودند و بمه‌، تازه ده‌ام، اما پزشکان گفته‌اند در حال بررسی و تصمیم گیری‌ها را روز پنبه‌شنج د یا درمان سیر دیگری پیدا می‌کند.

فیلی همچنین از مردم می‌خواهد برای او دعا کنند تا دوباره به صحنه بازردگری بپردازند.

مریض شدن محمد فیلی

او به‌تازگی سریال طمعِ طمع را در اصفهان و مجموعه تلویزیونی دمکنی رادیو ما صدا ما سای س را جلوی دوربین داشته است. این بازیگر پیشکسوت دلایل مشکلات و نارسایی بیماری‌های مغزی را ایجاد می‌کند از تلویزیونی می‌داند. محمد فیلی این روزها سریال گیل‌دخت را روی آنتن شبکه یک سیما دارد و گفته می‌شرواد ٳ یال سلمان فارسی داود میرباقری نیز حضور داشته باشد.

روزی روزگاری، تفنگ سر پر، مختارنامه، پرستاران، هشت و نیم دقیقه و دنگ و فنگ روز گ ثار این هنرمند پیشکسوت به‌شمار می‌رود. او در جشنواره فیلم فجر سال 1399، فیلم خروج ابراهیم حاتمی‌کیا را روی پرده نقره‌ای داشت.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا