اخبار روز سینما

محمد فیلی از بیمارستان مرخص شد/ عمل سخت و خطرناکی انجام دادم

محمد فیلی، هنرمند پیشکسوت کشورمان که به تازگی تحت عمل جراحی سخت قرار گرفته است، با اعلام بهبود نسبی و ترخیص از بیمارستان، گفت: خدا را شکر حالم خیلی خوب است، اما باید مدتی در خانه استراحت کنم و کم دیده بشم. ببین خدا چی میخواد

این بازیگر که روز شنبه 9 اردیبهشت ماه ماه به دلیل عارضه مغزی تحت عمل جراحی قرار گرفت، از ترخیص خود از بیمارستان در روز پنجشنبه 14اردیبهشت ماه ماه خبر داد و گفت: خدا را شکر حالم خیلی خوب است. یک تیم پزشکی عالی و حرفه ای تمام تلاش خود را انجام دادند و ۲۴ ساعت مراقبم بودند تا من از این مسیر عبور کنم. پنج شنبه شب از بیمارستان مرخص شدم اما تا 24 اردیبهشت ماه برای مراقبت و استراحت کامل و بدون حرکت باید در خانه بمانم. بعد از آن دوباره به دکتر مراجعه می کنم و بعد از بررسی کامل می بینیم نظر دکتر چیست و آیا می توانم به کارم ادامه دهم.

فیلی گفت: در حال حاضر محیط خانه استریل شده است تا تا زمانی که به پزشک مراجعه نکنم هیچ ویروس و میکروبی وارد بدنم نشود. به هر حال من یک عمل سنگین و خطرناک با ریسک بالا انجام دادم اما خدا واقعاً من را خواست و به لطف دعای مردم عزیز و دوستان و خانواده ام کمکم کرد و این مسیر را پشت سر گذاشتم.

این بازیگر یادآور شد: پس از اتمام معاینه در پایان ماه جاری در صورت عدم ممنوعیت به امید خدا می توانم به سر کار برگردم. مجددا تاکید و تشکر ویژه دارم از جناب آقای دکتر حسینی رئیس مرکز بهداشت صدا و سیما که واقعاً 24 ساعته پیگیر کارهای من بودند تا بتوانم راه  خوب و ساده و بدون مشکل پیدا کنم. همچنین دوستان دیگرم نیز جویای احوالم بودند.. خیلی ها به ملاقات من آمدند، خیلی ها با من تماس گرفتند. از صندوق وزارت ارشاد، هنر و تلویزیون به دیدار من آمدند. از همه تشکر می کنم، هرچند از هیچکس انتظاری نداشتم، اما همه از من می پرسیدند که حالم چطور است.

وی سپس با اشاره و تاکید بر لزوم توجه به مجریان پیشکسوت سینما و تلویزیون تصریح کرد: مجریان پیشکسوت سرمایه های سینما و تلویزیون در این کشور هستند و نیاز به حمایت های مادی و عاطفی زیادی دارند. به خصوص هنرمندانی که مشکلات مالی بیشتری دارند و نیاز به توجه بیشتری دارند. امیدوارم حمایت از هنرمندان همیشگی باشد و ادامه داشته باشد. از خدا می خواهم که در مرحله اول هیچ کس مریض نشود، هیچ هنرمندی مریض نشود.هنرمندانی که در تنگنا هستند وقتی مریض می شوند واقعاً شرایط سختی دارند.

محمد فیلی که پیش از عمل جراحی در سریال «سلمان فارسی» بازی می کرد، در پایان اعلام کرد: به محض اینکه حالم بهتر شود و پزشکان به من اجازه کار بدهند، برای شروع کارم به پروژه «سلمان فارسی» برمی گردم.  به خواست خدا. این کار ماست، کار دیگری نداریم. هر چه داریم برای مردم است.

به گزارش پی ام آپ، محمد فیلی بازیگر پیشکسوت کشورمان دو هفته پیش با علائم بیماری و درد در ناحیه قفسه سینه در بیمارستان لاله تهران بستری شد و پس از تشخیص پزشکان مشکل انسداد عروق، هنرمند تحت عمل جراحی آنژیو قلب قرار گرفت که خوشبختانه عمل با موفقیت انجام شد.

فیلی روز شنبه 9 اردیبهشت ماه ماه تحت عمل جراحی مغز قرار گرفت.

این بازیگر این روزها سریال «گیل دخت» را روی آنتن شبکه یک سیما دارد و سریال «رعد و برق» به کارگردانی بهروز افخمی و سریال در حال ساخت«سلمان فارسی» به کارگردانی داود میرباقری در حال پخش است. به او.

«روزی روزگاری»، «تفنگ سرپُر»، «مختارنامه»، «پرستاران»، «هشت و نیم دقیقه»، «دنگ و فنگ روزگار» و …. از دیگر سریال های این هنرمند هستند.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا