اخبار روز سینما

خانم مجری از آگهی بازرگانی تلویزیون سر درآورد!

پی ام آپ: مدتی است که چهره الهه رضایی مجری سابق برنامه های کودک و نوجوان در قالب تبلیغات اسباب بازی در تلویزیون دیده می شود و البته خبری از اجرای برنامه جدید او نیست.

چهره و صدای الهه رضایی یادآور روزهای خوب کودکی در دهه 60 است. روزهایی که با وجود تلخی حوادث جنگ، شیرین ترین خاطرات را برای بچه های دیروز به جا گذاشت. شاید به همین دلیل است که چند سال پیش، پس از سال ها دوری از تلویزیون، او و گیتی خامنه در برنامه ای به سبک گذشته – به نام «بچه های آیر» – باعث شد خیلی ها پای تلویزیون بنشینند.

رضایی در سال 1389 پس از مدت ها بازی در نمایشی به نام «بچه های دیروز» را آغاز کرد که در آن کارتون ها و برنامه های قدیمی برای تجدید خاطره پخش می شد. وی استقبال از این نمایش را به دلیل خلأی که ​​مخاطب در نبود نمایش های مناسب و استاندارد کودک احساس می کند و همچنان به جستجوی همان خاطرات قدیمی می پردازد، دانست.

اما الهه رضایی پس از اجرای برنامه «بچه های دیروز» بر خلاف گیتی خامنه، بار دیگر از عرصه بازیگری تلویزیون فاصله گرفت و چهره او اکنون در قالب تبلیغات بازرگانی دیده می شود.

اتفاقی که در نهایت این سوال را به ذهن متبادر می کند: پس از سال ها تلاش رسانه ملی برای بالا بردن چهره و پذیرش آن در مقابل مخاطبان برای رساندن پیام، آیا ارزش دارد که یک مجری مجرب در یک تبلیغ (هرچند مرتبط)، اینگونه در قاب سیما رقم بخورد یا می‌شد با مدیریت بهتر، برنامه ای اندیشید که حضور چهره‌های جوان در کنار قدیمی‌های باسابقه، ترکیبِ محبوب‌تری را برای مخاطب کودک فراهم آورد؟

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا