اخبار روز سینما

مت ریوز درحال کار بر روی ادامه فیلم The Batman می‌باشد

آمازون سفارش سریال سریال God of War را داد: «ورایتی» اخیراً اعلام کرد که «آمازون» سفارش یک سریال بر اساس مجموعه بازی های خدای جنگ جنگ جنگ جنگ جنگ جنگ جنگ جنگ جنگ جنگ جنگ جنگ جنگ جنگ جنگ جنگ جنگ جنگ جنگ جنگ جنگ جنگ جنگ جنگ افروزی جنگ جنگ جنگ جنگ جنگ جنگ جنگ جنگ جنگ جنگ جنگ جنگ جنگ جنگ جنگ جنگ جنگ جنگ جنگ های های های های های های های های های های های بازی بازی بازی بازی بازی بازی بازی بازی بازی های های های های های های خدای خدای خدای خدای خدای خدای خدای خدای خدای های های های و این شرکت تا امروز هفت نسخه از این بازی را منتشر کرده است.

در خلاصه ای که ورایتی منتظر آماده شده است: این سریال اساس بازی بسیار محبوب ۲۰۱۸ ساخته خواهد شد، سریال داستان داستان کریتوس »یا همان خدای جنگ را روایت می کند که گذشته از خشم خودش در یونان باستان را کنار هم قرار داده است. كنار كنار كنار كنار كنار است و سليقه خودش را گذاشته است

زمانی که محبوبـش از دنیا می رود، همراه پسرش راهی سفری می شود تا خاکستر همسرش را بالای بلندترین قله به پایین پخش کند؛ ؛ ؛ ؛ ؛ ؛ ؛ این آخرین آرزوی همسر او بوده است. کریتوس خیلی متوجه می شوم که در اصل سفر برای آزمایش پیوندهای پدر و پس از ترتیب شده است و همین کریتوس را می خواهد برای سرنوشت جهان با خدایان و هیولاها مبارزه کند.

«راف جودکینز» که از دیگر آثار او می توان به چرخ زمان (چرخ زمان)) همچنین «مارک فرگوس» و «هاک استبی» نیز تهیه کنندگان اجرایی و نویسندگان این سرنش مال .

همچنین «ورنون سندرز» رئیس تلوزیون جهانی استودیوز درمورد این سریال گفته شده این سریال قرار است سریال شخصیت شخصیت باشد که او معتقد است داستان می تواند مخاطبین جهانی را با داستان سرایی غنی اش مجذوب خودش باشد. او همچنین خودش را به دلیل فرصت همکاری با پلی‌استیشن پروداکشنز پروداکشنز پروداکشنز پروداکشنز سونی سونی تله‌ویژن تله‌ویژن تله‌ویژن تله‌ویژن تله‌ویژن تله‌ویژن تله‌ویژن

همچنین «اسد قزلباش» رئیس کمپانی پلی‌استیشن و کاترین پاپ پوپ پوپ پوپ پوپ سونی پیکچرز تله‌ویژن استودیوز نیز در خوشحالی از همکاری شان و ساخت این سریال سریال اعلام کرده است.

تا لحظه این خبر در تاریخ ۲۴ آذر ۱۴۰۱ هیچ اطلاعات دیگری این پروژه به بیرون درز پیدا نکرده است.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا