اخبار روز سینما

متن سخنرانی تند و کنایه آمیز شکیرا به پایک!

شکیرا، خواننده محبوب کلمبیایی، 46 ساله، دیروز در مراسم جوایز موسیقی لاتین بیلبورد 2023 در مرکز Watsco در شهر جدیدش میامی، جایزه “زن سال” را دریافت کرد.

شاگیرا در ساعات صبح پس از دریافت این جایزه، سخنرانی کنایه آمیز و آتشینی به ‘پیکه’ ایراد کرد که بازتاب گسترده ای در رسانه های آمریکا و جهان داشت!

به گزارش گروه ترجمه صبح، شکیرا پس از دریافت این جایزه گفت: با وجود تمام سختی هایی که امسال متحمل شدم، همچنان محکم می ایستم و عشق بی حد و حصر را ابراز می کنم.

مامان، تو زن سال من هستی. زنان شجاع تر از آن چیزی هستند که ما فکر می کنیم. من فکر می کنم ما بیشتر از آنچه فکر می کنیم مستقل هستیم.

شکیرا با تمسخر پیک که زندگی او را ویران کرد، گفت: “آیا زنی در جهان وجود دارد که در مقطعی خود را وقف جلب توجه، محبت یا تایید دیگران نکرده باشد؟”

و در نتیجه آیا خود را فراموش نکرده است؟ من حتی خودم این را تجربه کردم، زمانی در زندگی هر زنی فرا می رسد که دیگر به کسی وابسته نیست و این فرصتی است تا خودش را همان طور که هست بپذیرد…

وقتی میل به تحقق به جای اینکه خودت باشی، به جای اینکه دنبال خودت باشی، به دنبال دیگری می گردی!

شکیرا در ادامه بی مسئولیتی و خیانت پایک را به سخره گرفت و گفت:

پی ام آپگاهی، او گفت: «وفادار بودن یا نبودن یک نفر موضوع خیلی مهمی نیست، او گفت آنچه واقعاً مهم است این است که انسان به خودش وفادار بماند.

هر زمان که احساس سردرگمی می کنم، این موسیقی است که مرا به خودم برمی گرداند.

مهم ترین درس هایی که از زنان دیگر آموختم در شعرهایی که سرودم و آهنگ هایی که خواندم مشهود است، زیرا تنها یک زن می تواند به عشق خود ادامه دهد تا زمانی که شکسته شود.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا