اخبار روز

متقاضیان مسکن مهر خواندن


به گزارش مانیبان به نقل از اختاز نیوز، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید گفت: 32 هزار واحد مسکونی مهر بقیه نقاط کشور مربوط به شهرهای جدید است و اکثریت این واحدهای مسکونی یعنی 13800 واحد مربوط به شهر جدید پردیس است.

سعید غفوری مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید اظهار داشت: در شرکت عمران شهرهای جدید و در تمامی شهرهای جدید زیر مجموعه آن طبق دستور وزیر راه و شهرسازی و رئیس جمهور باید منازل وجود داشته باشد. مهر بقیه را به خصوص پروژه هایی که در گذشته مشکل تعارض نداشتند تا قبل از پایان سال 1403 تمام کنیم.

وی افزود: حدود 32 هزار مسکن مهر بقیه نقاط کشور مربوط به شهرهای جدید است و بیشتر این واحدهای مسکونی یعنی 13800 واحد مربوط به شهر جدید پردیس است که به دلیل شرایط توپوگرافی خاص و زمانبندی پروژه است. مصمم هستیم پروژه ها را در سال 1403 به اتمام برسانیم.

رئیس هیأت مدیره شرکت عمران شهرهای جدید در ادامه خاطرنشان کرد: برخی از پیمانکاران به ویژه در فازهای 8 و 11 از ابتدا مشغول به کار بوده اند اما برخی کم کار هستند و به دلیل تذکرات قبلی فعال نشدند. تذکرات لازم را صادر کرده ایم و هفته آینده این پروژه ها را بررسی خواهیم کرد. به همین ترتیب بازدیدهای ما در شهرهای دیگر ادامه خواهد داشت.

غفوری افزود: در پردیس شاهد تسریع در کارها هستیم و به اتمام پروژه ها نزدیک شده ایم و به همین دلیل در ابتدای سال از تیم اجرایی عمران پردیس انتظار داریم پروژه های باقیمانده را تکمیل کنند. به خصوص پروژه هایی که در پایان سال 1403 هیچ ایرادی نداشتند و دستگاه های خدمات رسان نیز باید تلاش کنند و به ویژه دستگاه های مرتبط با وزارت نیرو و وزارت نفت باید با سرعت عمل کنند. باز کردن و تحویل . واحدها تا بتوانیم این پروژه ملی و پروژه ای که برای مردم است را اجرا کنیم.

غفوری در خصوص تامین مالی این پروژه نیز گفت: از نظر تامین مالی نیز با تلاش وزیر راه و شهرسازی در این زمینه و منابع خوبی که صندوق ملی مسکن در اختیار شرکت عمران شهرهای جدید قرار داده است، تقریباً داریم. یک مشکل خاص در بخش: ما پول نخواهیم داشت. ما واقفیم که منابعی برای آوردن متقاضی و تسهیلات بانکی به ویژه در پردیس نداریم، زیرا در حال حاضر تمام شده است و بر اساس این موضوع منابع مالی لازم را از محل صندوق ملی مسکن تامین خواهیم کرد. .


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا