اخبار فناوری و تکنولوژیفناوری

متا اولین تصویر رسمی از اپلیکیشن رقیب توییتر را منتشر کرد

پایگاه تحلیلی خبری پی ام آپ (pmup.ir):

مدت‌ها شایعه شده است که متا در حال کار بر روی شبکه اجتماعی رقیب توییتر است که ماه گذشته اعلام کرد احتمالاً در اواسط جولای راه اندازی خواهد شد. اکنون مدیر تولید متا، کریس کاکس، پیش نمایشی از رقیب بعدی این شرکت را در توییتر به اشتراک گذاشته است.

به گفته The Verge، که پیش‌نمایش مشترک را دید، برنامه مستقل جدید متا، رقیب توییتر، بر پایه اینستاگرام است و با ActivityPub، پروتکل شبکه‌های اجتماعی غیرمتمرکز ادغام می‌شود. در تئوری، این به کاربران اجازه می دهد تا از حساب ها و دنبال کنندگان خود در سایر برنامه های سازگار با ActivityPub مانند Mastodon استفاده کنند.

اولین تصویر شبکه اجتماعی رقیب توییتر

متا اولین تصویر رسمی از اپلیکیشن رقیب توییتر را منتشر کرد

در جلسه ای که این اطلاعات به اشتراک گذاشته شد، کریس کاکس با استفاده از سیستم حساب کاربری اینستاگرام به این اپلیکیشن به عنوان «پاسخ متا به توییتر» اشاره کرد. اسم رمز داخلی این نمایش “پروژه 92” است و طبق اسناد داخلی شرکت، در نهایت می تواند تحت عنوان Threads راه اندازی شود.

در این دیدار، کاکس با تمسخر شیوه مدیریت «الون ماسک» در توییتر گفت:

ما از سازندگان و شخصیت‌های عمومی شنیده‌ایم که به دنبال پلتفرمی هستند که هوشمندانه مدیریت شود و بتوانند به انتشار محتوای خود اعتماد کنند.»

او در ادامه گفت که این شرکت قصد دارد “امنیت، سهولت استفاده و قابلیت اطمینان” را در برنامه رقیب خود در توییتر فراهم کند و می‌خواهد به تولیدکنندگان محتوا “مکانی پایدار برای ایجاد و رشد مخاطبان خود بدهد.”

متا پیش از این با افراد مشهور از جمله دی جی اسلایم برای استفاده از این برنامه مذاکره کرده است و از افرادی مانند اپرا وینفری بازیگر و مجری مشهور آمریکایی و دالایی لاما رهبر مذهبی بودایی تبتی به عنوان کاربران معروف این برنامه یاد می شود. . شبکه های اجتماعی.

در مورد زمان انتشار این برنامه، کاکس توضیح داد که “کدگذاری” آن از ژانویه آغاز شده و متا در اسرع وقت آن را در دسترس قرار خواهد داد.

منبع: دیجیتال

این مقاله که اکنون درحال مطالعه آن بودید با عنوان متا اولین تصویر رسمی از اپلیکیشن رقیب توییتر را منتشر کرد

که در تاریخ 2023-06-09 21:51:09 در پی ام آپ درج شده است توسط موتور جستجوی پی ام آپ جمع آوری شده است
به نقل از www.entekhab.ir

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا