اخبار ورزشی

ماتئوس: بایرن مونیخ از علاقه یوونتوس به توخل عصبانی بود

به گزارش خبرنگار پی ام آپ، سران تیم فوتبال بایرن مونیخ در ماه مارس تغییرات تکان دهنده ای روی نیمکت مربیگری خود ایجاد کردند و جولیان ناگلسمن سرمربی 35 ساله را برکنار کردند. سکان هدایت به سرعت به توخل، سرمربی سابق بروسیا دورتموند و چلسی سپرده شد، اما او برای ایجاد تاثیر مطلوب در بایرن تلاش کرده است.

ماتئوس اسطوره بایرن هنوز نمی داند چرا چنین حرکت عجیبی در میانه فصلی انجام شد که هنوز راه زیادی در پیش داشت و باواریایی ها احتمالا چندین جام را به دست خواهند آورد.

ماتئوس در مورد اخراج ناگهانی ناگلزمن به رسانه GOAL گفت: “این حرکت نه تنها برای من، بلکه برای بسیاری از مردم یک شگفتی بزرگ بود.” او [ناگلزمن] او کار خوبی انجام داد و قهرمان بوندسلیگا شد. شاید عملکرد آنها در سال اول قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا چندان خوب نبود، اما امسال دو بار مقابل پاری سن ژرمن، اینتر و بارسلونا پیروز شده اند. در بوندسلیگا خیلی خوب نیست، اما می توانست جام را فتح کند. در ابتدا فکر می کردم تصمیم سرمربی بایرن برای اخراج ناگلزمن یک شوخی است، بالاخره این یک تصمیم باشگاهی است، بازیکنان معمولاً در رختکن با سرمربی حضور ندارند، اما بسیاری از او راضی بودند و وقتی جولیان را ترک کرد، مثبت صحبت کردند. مثلا [لئون] گورتزکا و [جاشوا] کیمیچ انجام داد. اتفاقی افتاد که ما نمی دانیم. هواداران مربی را دوست داشتند، نمی دانیم چه اتفاقی افتاد که بایرن این تصمیم را گرفت. “اگر من رئیس بودم، این کار را نمی کردم.”

ماتئوش، قهرمان جام جهانی درباره آشنایی بایرن با این مربی افزود: “توخل به تورین نزدیک بود. شاید درگیری با دروازه بانی مانند نویر دلیل جدایی ناگلزمن بود. مربیان بایرن عصبی شدند و توماس به یوونتوس رفت.” سران مونیخی به هیچ وجه به ناگلزمن اعتقاد نداشتند، آنها نباید مربی را عوض می کردند، اگر او سه عنوان قهرمانی را کسب می کرد نمی توانستند او را اخراج کنند یا توضیح دهند که چرا این کار را انجام دادند، بنابراین مربیان تصمیم گرفتند کار را کامل کنند. در وسط فصل

توخل از 11 بازی که هدایت بایرن را برعهده داشته تنها 5 بازی را برده است و در کارنامه او 4 شکست را می بینید که به رقیب اصلی خود دورتموند تسلیم شده است.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا