عمومی

ما تعداد زیادی از جاسوسان رژیم صهیونیستی را دستگیر کرده ایم: سرلشکر فدوی

وی ادامه داد: صهیونیست ها قبل از پیروزی انقلاب اسلامی روابط بسیار خوبی با دولت سابق ایران داشتند، آنها پس از انقلاب تلاش های زیادی برای جاسوسی در ایران انجام داده اند، اما ما بر فعالیت های شیطانی آنها و همچنین آمریکا نظارت کامل اطلاعاتی داریم. امیر سرتیپ علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه در گفت‌وگو با رسانه‌های ایران گفت: این روند دائمی است، با توجه به برتری اطلاعاتی که داریم، جاسوس‌های مرتبط با صهیونیست‌های زیادی را به اسارت گرفته‌ایم و در آینده نیز همین‌طور خواهد بود.

سرلشکر فدوی گفت: جاسوسان دستگیر شده به سزای اعمال خود خواهند رسید.

وی این سخنان را با اشاره به شورش‌های اخیر تحت حمایت خارجی در ایران بیان کرد که کشورهای غربی به رهبری رژیم یونایتد را مسئول دامن زدن به آن‌ها دانست.

جانشین فرمانده کل سپاه در خصوص رزمایش اخیر سپاه در مرزهای مشترک شمالی با جمهوری آذربایجان، با بیان اینکه ایران هیچ تغییری در مرزهای جغرافیایی منطقه را به عنوان سیاست اصولی خود نمی پذیرد، گفت: اختلاف مرزی بین کشورها نباید منجر به این شود. تغییر در جغرافیای منطقه، موضوع مهمی است و ما بر آن اصرار داریم».

وی در پاسخ به سوالی درباره روابط با عربستان سعودی گفت: همه مسلمانان مانند یک خانواده هستند، ما همیشه گفته ایم که دعوا در خانواده اتفاق می افتد، اما بین دعواهای درون خانواده و بیرون خانواده تفاوت زیادی وجود دارد، آمریکا. صهیونیست ها و یاران خبیث آنها خارج از جهان اسلام هستند و طبیعتاً رفتار ما شبیه به آن نخواهد بود.»

MNAFNA14010916000570


Source

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا