اخبار ورزشی

اظهارنظر سرمربیان تیم های فینالیست لیگ برتر هندبال پس از بازی رفت!/ ما برای پیروزی به میدان رفتیم تا با اقتدار قهرمان شویم!

کامیار طاهری در گفت وگو در خصوص رقابت های این فصل لیگ برتر هندبال، اظهار کرد: لیگ سختی را پشت سر گذاشتیم، به دلیل بازی های تیم ملی، لیگ همیشه تعطیل بود و بازیکنان باید بدنسازی می کردند که باعث آسیب دیدگی شد، اما در مجموع فصل خوبی را پشت سر گذاشتیم و از نتیجه راضی هستیم. می توان گفت قهرمانی سپاهان در این فصل قطعی است چون در بازی امروز اگر با 8 گل شکست بخوریم باز هم قهرمان می شویم.

سیاوشی دلیل اصلی پیروزی ما در بازی رفت بود

وی ادامه داد: در اولین بازی فینال کار آسانی نداشتیم، بازیکنان بازی را خوب شروع کردند. تیم حریف هم تیم خوبی بود که به ما فشار آورد اما پسرها با انگیزه و جنگندگی قسمت اول را به خوبی به پایان رساندند تا مقدمه پیروزی باشند. در دقایق پایانی نیمه دوم از نظر بدنی بهتر از کازرون بودیم و بر بازی مسلط بودیم و در نهایت بازی را با نتیجه خوبی به پایان رساندیم.

بازیکن تیم هندبال سپاهان با بیان اینکه 70 درصد عملکرد این تیم در هندبال را دروازه بان ها تشکیل می دهند، اظهار داشت: محمد سیاوشی در اولین دیدار فینال عملکرد خوبی داشت و مدافعان نیز به وظایف خود به خوبی عمل کردند. علی رحیمی دروازه بان شهید شمالی کازرون نسبتا باهوش به نظر می رسید. اما بازیکنان ما با دقت گل زدند و نتیجه گرفتند.

وویویچ یک مربی بین المللی است

طاهری درباره عملکرد داوران در اولین بازی فینال لیگ برتر هندبال و دو اخراج نیمه اول سپاهان گفت: داوران هم مانند بازیکنان اشتباهاتی را انجام می دهند که در دیدار فینال رخ داد اما عمدی نبود. و خطاهای هر دو تیم وجود داشت. حساسیت فینال بالا بود و بازیکنان عصبی بودند که باعث تنش و درگیری های شدید شد. علی هرتمانی با بازی مستقیم از زمین بازی اخراج شد و وحید مسعودی با دریافت سه خطا در دو دقیقه از بازی کنار گذاشته شد.

وی با اشاره به اینکه وسلین وویویچ یک مربی در سطح بین المللی است، گفت: از زمانی که وویویچ به تیم ما پیوست، سیستم تمرینی و مسابقات تغییر کرده و به شکل مدرن تری کار می کنیم. به عنوان بازیکن کار ما سخت شده است زیرا این مربی اطلاعات زیادی دارد و در آن زمان بازیکن بسیار خوبی بود که قصد دارد در سطح او بازی کند.

بازیکن تیم هندبال سپاهان در رابطه با رقابت های جام باشگاه های آسیا اظهار کرد: حدود یک ماه است که در دو نوبت چند روز مانده به شروع مسابقات، بازیکنان خارجی که فکر می کنم از این مسابقات هستند، تمرین کرده ایم. کشور اسلوونی به گروه ما اضافه خواهد شد. ما در اصفهان میزبان هستیم، انتظارات از تیم ما بالاست و حداقل باید جزو چهار تیم برتر باشیم.

ما برای پیروزی به میدان رفتیم تا با اقتدار قهرمان شویم

ما برای پیروزی به میدان رفتیم تا با اقتدار قهرمان شویم

طاهری افزود: تیم های کویت و قطر با توجه به بودجه مناسبی که دارند، هر تیم حدود چهار بازیکن خارجی دارد و با قدرت کامل در رقابت های جام باشگاه های آسیا حاضر می شوند. ما شاهد سطح بالایی از صلاحیت حرفه ای خواهیم بود.

وی ادامه داد: سالن 25 آبان مانند سالن هایی است که مسابقات بزرگ جهانی در آن برگزار می شود، سالنی چند هزار نفری که برای مسابقات آسیایی تجهیز شده و پیشرفته ترین سالن هندبال ایران محسوب می شود.

هندبالیست سپاهان در خصوص بازی دوم فینال مقابل شهید شمالی گفت: در بازی امروز فشار روی کازرون بیشتر است زیرا در بازی قبل تفاضل گل خوبی ایجاد کردیم. البته این موضوع مهم نیست و برای برد و قهرمانی به میدان می رویم.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا