اخبار روز سینما جهان

مایکل داگلاس آرزو داشت کشته می‌شد/ مرگ فوق‌العاده «مرد مورچه‌ای»

به گزارش خبرگزاری ریمینو، مایکل داگلاس بازیگر نقش دانشمند هنک پیم در مجموعه فیلم های استودیو مارول، برای فیلم «مرد مورچه ای و زنبور: مانیا کوانتومی» درخواست مرگ شخصیتش را داد.

مهر نوشت: این بازیگر برنده اسکار، برای تبلیغ سریال جدیدش «فرانکین» که از اپل تی‌وی پخش می‌شود، درباره تمایلش برای مرگ شخصیتش گفت: این در واقع درخواست من برای فیلم سوم بود. گفتم دوست دارم با این همه جلوه‌های ویژه بزرگ یک مرگ جدی داشته باشم. باید یک راه عالی وجود داشته باشد که بتوانم مثلاً به اندازه یک مورچه کوچک باشم و سپس منفجر شوم یا هر چیز دیگری…

داگلاس روی فرش قرمز فیلم «کوانتومانیا» در سال 2023 در پاسخ به این سوال که اگر فیلم چهارمی هم وجود داشته باشد برمی گردد؟ یک شرط داشت و گفت: اگر بمیرم برمی گردم. استفن بروسارد، مدیر اجرایی مارول نیز گفت که مذاکرات برای ساخت فیلم چهارم در حال انجام است.

سومین فیلم از سری فیلم‌های «مرد مورچه‌ای» نسبت به ۲ فیلم اول در گیشه عملکرد بهتری داشت.

داگلاس گفت که با بسیاری از بازیگران دو فیلم اول مانند اوانجلین لیلی، میشل فایفر و کاترین نیوتن احساس راحتی می کند. وی افزود: دیگر نیازی به معرفی رسمی نیست، همه همدیگر را می شناسید. این کار را بسیار آسان می کند و همینطور پیتون رید که همان کارگردان قبلی بود.

پیش از «کوانتومانیا»، مایکل داگلاس نقش هنک پیم یا مرد مورچه ای را در فیلم های «مرد مورچه ای» (2015) و «مرد مورچه ای و زنبور» (2018) بازی می کرد. هنک پیم یک مامور سابق SHIELD، یک حشره شناس و فیزیکدان است که پس از ساخت یک لباس مخصوص تبدیل به مرد مورچه ای اصلی شد.

۲۲۰۵۷

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا