اخبار ارز دیجیتال

مالیات 30 درصدی برای ارز دیجیتال!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

طبق اعلامیه رسمی منتشر شده توسط شورای مشاوران اقتصادی، دولت بایدن معتقد است که در صنعت ماینینگ ارزهای دیجیتال تاثیر شدیدی بر محیط زیست دارد و باید با آن مقابله کند. شورای مشاوران اقتصادی باید اعلام کرد که برای مبارزه با ماینینگ ارزهای دیجیتال بر محیط زیست، مالیات 30 درصدی اعمال خواهد شد.
مالیات جدید با نام مالیات بر انرژی دارایی دیجیتال (DAME) نامیده شده است. این پیشنهاد برای نگهداشتن شرکت‌های رمزارزی برای تأثیرات زیست محیطی آنها در نظر گرفته خواهد شد.
نگرانی در مورد هزینه‌های زیست محیطی در سال گذشته مورد بحث قرار گرفته است. ایالات متحده تنها کشوری نیست که مرتبط با این زمینه باشد. CEA مالیاتی را پیشنهاد کرد که پس از یک دوره عملیاتی به صورت مرحله‌ای در می‌آیند.

مالیات 30 درصدی برای ارز دیجیتال!۵۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی بیت لند، 500 میلیون بیبی دوج جایزه بگیرید!



ثبت نام

مقدار برابر با 30 درصد هزینه برق مصرفی خواهد بود. این نهاد تعیین می‌کند که این الزام است. زیرا‌های ارزهای دیجیتال در حال حاضر حاضر «مجبور شرکت برای کل هزینه‌هایی است که در قالب محیطی، افزایش قیمت انرژی و تأثیر گازهای گلخانه‌ای بر اقلیم به دیگران، هزینه‌های پرداخت می‌کنند».
جامعه ارزهای دیجتال، مالیات GIVE ME را ناعادلانه خوانده است. آنها اعلام کردند که این مالیات مشوقی برای استفاده از آنری‌های پاک نیست. حتی کسانی که خارج از فضای این حوزه هستند، از ساختار طرح مالیاتی انتقاد کرده‌ا ند.
معاون تحقیقات شرکت Riot Platforms، پیر روشارد، گفت که این «بدترین لحظه ممکن است برای کاخ سفی د است که به بیت کوین را جلب کند».
از زمانی که استخراج ارزهای دیجیتال را ممنوع کرده است، استخراج بیت کوین در یالات افزایش یافته است. سهام‌های مرتبط با استخراج بیتکوین در سال 2023 عملکرد بهتری نسبت به سهام‌های فناوری داشته‌اند و کورسانتیفیک به عنوان بزرگ‌ترین برنده در این منطقه شناخته شده است.
اما محیط ارزهای دیجیتال در حال دگرگونی است. کمی پیش از این تصمیم‌گیری در شمال کارولینا درباره تصمیم‌گیری برای تصمیم‌گیری‌های دیجیتالی را در نظر گرفته بود. همچنین تنها چند روز قبل نیز تگزاس طرح‌های مشارکتی مرتبط با بررسی ارزهای د یجیتال را حذف کرد.


منبع

بیاین کریپتو

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا