اخبار خودرو

ماشین پلیس های دوربین‌ دار تهران | دوربین خودرو پلیس

ماشین پلیس های دوربین‌ دار تهران | دوربین خودرو پلیس

به زودی این قوانین مکانیزه خواهند شد. خودروهای پلیس مجهز به دوربین (خودروهای پلیس دوربین دار) در سطح جاده ها تردد خواهند کرد. این ترددها در مناطق 1، 4 و 5 تهران بیشتر خواهد بود

گزارش کردن آخرین ماشین به نقل از مهر، سرهنگ احسان مومنی درباره اجرای قوانین مکانیزه در تهران توضیح داد و گفت: در سال جدید بحث رسیدگی به تخلفات ساکنین را ادامه می دهیم که از ابتدای سال این برخوردها با جدیت انجام شده و ما نیز در سال جدید بحث برخورد با تخلفات ساکنین را ادامه خواهیم داد. کارهای جدید بیشتری در این زمینه انجام خواهد داد.”

وی افزود: به زودی این قوانین به صورت مکانیزه اعمال می شود. خودروهای مجهز به دوربین در سطح جاده حرکت خواهند کرد. این ترددها در مناطق 1، 4 و 5 شهر تهران بیشتر خواهد بود و هر جا تخلف ساکنین را مشاهده کنند، اعمال قانون و پیامک برای مالک ارسال می شود.

معاون عملیات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ تصریح کرد: همچنین در نقاطی که عرض جاده کم است و توقف های مضاعف داریم، برای اولین بار در این راستا در حال تجهیز موتورسیکلت ها به دوربین هستیم که دارای دوربین در شش طرف هستند. . ایست دوبله و تابلوها طبق قانون اجرا می شود تا انشاالله شاهد نظم خاصی و ترافیک روان در شهر تهران باشیم.

منبع:آخرخودرو

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا