اخبار فناوری و تکنولوژیفناوری

ماسک به قول خود عمل کرد و از توییتر بازنشسته شد/مدیرعامل جدید یک زن است!(عکس)

ایلان ماسک مدیر شرکت تسلا و مدیرعامل فعلی توییتر در روز پنجشنبه گفت که یک مدیر اجرایی جدید پیدا کرده است و به زودی کنترل را به توییتر واگذار خواهد کرد، چند ماه پس از اولین قول او برای کناره گیری.

ماسک گفت، مدیر اجرایی جدید، که یک زن است، در هفته های آینده مدیریت توییتر را بر عهده خواهد گرفت، اما نامی از او نبرد.

ماسک در توییتی نوشت: «خوشحالم که اعلام کنم یک مدیرعامل جدید برای شرکت توییتر منصوب کرده ام. او تا شش هفته دیگر کار خود را آغاز خواهد کرد.

مدیر عامل جدید توییتر مدیر عامل جدید توییتر

ایلان ماسک که از زمان خرید توییتر در ماه اکتبر به عنوان رئیس این شرکت خدمت کرده است، گفت که مدیر اجرایی و مدیر ارشد فناوری توییتر خواهد شد و بر عملکرد محصولات، نرم افزارها و سیستم ها نظارت خواهد کرد.

در ماه دسامبر، ماسک یک نظرسنجی توییتر انجام داد و از کاربران پرسید که آیا باید از سمت مدیرعاملی توییتر استعفا دهد یا خیر، که با رای موافق اکثریت کاربران به پایان رسید.

ماسک بعداً گفت که از نتایج نظرسنجی پیروی خواهد کرد، اما بعداً عقب نشینی کرد و گفت: “به محض اینکه کسی را به اندازه کافی احمق یافتم که بتواند این کار را بپذیرد، مدیریت را به آنها می سپارم.” او در ماه فوریه تکرار کرد که قصد دارد جایگزینی پیدا کند. تا پایان سال.

ماسک به دلیل یک سری تغییرات سیاستی در توییتر، اغلب بدون توجیه روشن، با انتقاداتی مواجه شده است که نگرانی‌هایی را در مورد تأثیر آن بر کاربران توییتر ایجاد کرده است.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا