اخبار روز سینما

مازیار لرستانی با پیامی رابعه اسکویی را تخریب کرد


به گزارش شمانیوز؛ پس از شایعه ازدواج رابعه اسکویی، فیلمی از عصبانیت رابعه اسکویی نسبت به مازیار لرستانی منتشر شد و رابعه اکویی گفت که برای مازیار لرستانی متاسفم. پس از این ویدئو، مازیار لرستانی در اینستاگرام خود واکنش نشان داد که در ادامه مشاهده می کنید:

مازیار لرستانی متولد 31 است خرداد وی در سال 1345 در تهران پیدا شد و از سال 1364 فعالیت حرفه ای خود را در عرصه تئاتر آغاز کرد.

وی در سال ۱۳۷۰ با بازی در فیلم نیاز به کارگردانی علیرضا داودنژاد قدم به سینما گذاشت. مجموعه تلویزیونی هتل به کارگردانی مرضیه برومند، فیلم ماموریت آقا شادی و بسیاری از فیلم های تلویزیونی از جمله کارهای او به عنوان نویسنده است.

مازیار لرستانی همچنین سابقه بازیگری در آثاری چون هتل با ستاره، هزار برگ و هزار رنگ، آپارتمان، صدای فاخته، امام علی، لیلی با من، مختارنامه، فرار بزرگ، اخراجی، حلقه ازدواج، شکلات را در کارنامه دارد. ، دم. مو قرمزها، خجالت نکش در دوران خماری، کارنامه هنری او شامل «کاسپین»، «آپاچی»، «اژدر» و «کسوف» است.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا