اخبار روز سینما

مارگو رابی تهیه‌کننده فیلم Monopoly شد

« مارگوت رابی “، پس از تجربه دنیای جادویی پر از شگفتی ها در سرزمین بازیگر محبوب هالیوود، تهیه کننده باربی فیلم انحصار او بر عهده گرفت.

LuckyChap Entertainment در حال تولید یک فیلم لایو اکشن بر اساس بازی رومیزی محبوب Monopoly با تام آکرلی و جوزی مک نامارا است. شرکت «هسبرو انترتینمنت» نیز به عنوان اسپانسر این پروژه در مراحل تولید فیلم حضور خواهد داشت.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان می توانید به بخش آن مراجعه کنید اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرام فیگار دیدن.


مارگو رابی تهیه کننده مونوپولی شد

خرید eOne توسط Lionsgate در دسامبر 2023 حقوق توسعه بازی های تخته ای خود را گسترش داد. به گفته این استودیو، مونوپولی با 99 درصد شهرت جهانی، محبوب ترین برند بازی های رومیزی جهان است. این بازی در بیش از 100 کشور در سراسر جهان موجود است و از سال 1935 تاکنون نیم میلیارد نسخه فروخته است.

فیلم انحصار

در حالی که هنوز مشخص نیست که رابی و شرکای او چگونه داستانی جذاب از دنیای دوبعدی مونوپولی خلق خواهند کرد، جالب است که لاینزگیت این چالش را به آنها داد. با توجه به تجربه اخیر LuckyChap در تولید فیلم باربی بر اساس عروسک محبوب Mattel که با 1.4 میلیارد دلار درآمد به پرفروش‌ترین فیلم سال 2023 تبدیل شد، جای تعجب نیست که Lionsgate به آنها برای مقابله با این چالش اعتماد کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد فیلم مونوپولی چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت نظرات بنویسید. شکل برای به اشتراک گذاشتن

منبع: تغییر

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا