اخبار روز سینما

ماجرای کاهش وزن عجیب هومن برک نورد فاش شد


به گزارش شمانیوز؛ به تازگی عکسی از هومن برق نورد منتشر شده که سر و صدای زیادی در فضای مجازی به پا کرده است، لاغری بسیار عجیب این هنرمند باعث نگرانی کاربران از بیماری هومن برق نورد شده است. با این حال جالب است بدانید هومن بارک نورد به دلیل بیماری وزن کم نکرد و طبیعتاً مانند مهران غفوریان لاغرتر بود. در ادامه عکس های این بازیگر سینما و تلویزیون را مشاهده می کنید:

زندگی شخصی هومن بالکوارد

هومن برک نورد، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون وی دی وی در سال 1348 در تهران در خانواده ای پنج نفره به دنیا آمد. دو خواهر دارد و تا لیسانس برق خوانده است.

برقکار هومان

ازدواج و همسر هومان برک نورد

هومن، برقکار، سال هاست ازدواج کرده است. این زوج زندگی عاشقانه و آرامی دارند و فرزندی ندارند.

هومن برک نورد یکی از هنرمندانی است که در مدت زمان کوتاهی به آرزوی بازیگری خود دست یافت. او در اوایل جوانی در سال ۱۳۶۹ با تئاتر و بازیگری آشنا شد و خیلی زود به جمع بازیگران تئاتر پیوست.

این هنرمند که در سال 1374 در سریال ابووهیب بهلول مقابل دوربین های تلویزیون قرار گرفت، در سال 1383 تجربه بازیگری در سینما را داشت و بعدها با سریال بینا دکترلاری به چهره شناخته شده تری در تلویزیون تبدیل شد. کارنامه این بازیگر نقش او در سریال چک بود تو برگشتی دزد و پلیس و دودکش برگشتی.


Recent search terms:

  • https://baztabonline com/blog/ماجرای-کاهش-وزن-عجیب-هومن-برک-نورد-فاش-ش/

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا