اخبار ورزشی

حاشیه‌های دربی پایتخت؛ پیامک جنجالی بازیکن استقلال که تمرکز تیم را به هم زد!/ عکس

دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس در فینال جام حذفی، از ساعت ۱۹:۴۵ فردا «چهارشنبه، ۱۰ خرداد ماه ۱۴۰۲» در ورزشگاه آزادی آغاز می‌شود. این صد و یکمین دربی پایتخت محسوب می‌شود.

ابوالفضل جلالی مدافع تیم فوتبال استقلال یک روز قبل از بازی با پرسپولیس پیامی منتشر کرد و بعدا آن را حذف کرد.

ابوالفضل جلالی، مدافع تیم فوتبال استقلال با وجود دعوت به تیم ملی و حضور در جام جهانی 2022 قطر، مورد اعتماد ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال قرار نگرفت و نتوانست فرصت های زیادی برای بازی با پیراهن این تیم پیدا کند.

جلالی پس از هفته ها نیمکت نشینی و غیبت در فهرست استقلال، در ترکیب ثابت استقلال مقابل تراکتورسازی در هفته پایانی لیگ برتر به میدان رفت و حتی یک گل هم به ثمر رساند.

گل جلالی به تراکتور این احتمال را افزایش داد که مدافع چپ در نیمه نهایی جام حذفی مقابل نساجی در ترکیب اصلی قرار بگیرد؛ اما ساپینتو ترجیح داد به جای آن از جعفر سلمانی استفاده کند.

حالا در آستانه فینال جام حذفی، یک روز مانده به دیدار استقلال مقابل پرسپولیس، جلالی پیامی منتشر کرد و آن را حذف کرد؛ اتفاقی که مطرح می شود بی ارتباط با غیبت او در ترکیب اصلی این تیم نیست.

جلالی ابتدا عکس خود را در استوری اینستاگرامش منتشر کرد و جمله «سکوت قدرتمندترین فریاد است» را نوشت و روی لوگوی پیراهن استقلال نیز قلب سیاهی گذاشت تا نشان دهد از وضعیت خود راضی نیست.

حاشیه‌های دربی پایتخت؛ پیامک جنجالی بازیکن استقلال که تمرکز تیم را به هم زد!/ عکس

مدافع استقلال دقایقی بعد این پیام را پاک کرد و با بازنشر پیام صفحه اینستاگرام استقلال برای دربی به پایان رساند.

دیدار تیم های استقلال و پرسپولیس در فینال جام حذفی فردا چهارشنبه از ساعت 19:45 در ورزشگاه آزادی آغاز می شود. این یکصد و یازدهمین دربی پایتخت است.

دربی استقلال و پرسپولیس

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا