اخبار روز سینما

فوری: امیر جعفری و همسرش ریما رامین فر مهاجرت کردند!

به تازگی ماجرای مهاجرت امیر جعفری توجه زیادی را به خود جلب کرده است. ادامه مطلب زندگی امیر جعفری در خارج از کشور به پشت پرده هجرت اثر امیر جعفری ما پرداخت می کنیم

عکس جدیدی از امیر جعفری که به نظر می رسد در حال مهاجرت است به تازگی منتشر شده است. در آینده با ما همراه باشید عکس هجرت از امیر جعفری دیدن.

ماجرای مهاجرت امیر جعفری

فوری: امیر جعفری و همسرش ریما رامین فر مهاجرت کردند! فوری: امیر جعفری و همسرش ریما رامین فر مهاجرت کردند!

امیر جعفری (زاده 10 شهریور 1353 در تهران) بازیگر سینما، تلویزیون و صحنه ایران است. امیر جعفری اخیرا در کارهای جدی تری ظاهر شده و حتی می توان گفت که در حال حاضر یکی از سوپراستارهای سینمای ایران است.امیر جعفری گفت:

سال آخر دبیرستان به کلاس های مرکز تجربی که معلم دریانوردی تدریس می کرد رفتم و شروع به تمرین بازیگری کردم.

زندگی امیر جعفری در خارج از کشور

امیر جعفری همسر ریما رامین فر است. امیر جعفری و ریما رامین فر یک پسر به نام آیان دارند. امیر جعفری یکی از بازیگران ایرانی است که بیشتر در کارهای کمدی بازی می کند. در زیر بیوگرافی امیر جعفری و همسرش ریما رامین فر و اطلاعاتی از زندگی شخصی و هنری این هنرمند را آماده کرده ایم. امیر جعفری بازیگر سینما، تلویزیون و صحنه در دهم شهریور 1353 در تهران به دنیا آمد. وی دارای مدرک لیسانس مدیریت از دانشگاه آزاد اسلامی فیروزکو است.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا