اخبار روز سینما

ماجرای ارتباط هیچکس با مجاهدین خلق و اشکان فدایی [+جزئیات]

ارتباط هیچکس با مجاهدین خلق و ادعاهای حواشی آن به تازگی وایرال شده و بسیاری از آنها را در ادامه می‌توان از آن‌ها مشخص کرد.

ارتباط هیچکس با اشکان فدایی جنجالی ماجرای او با مجاهدین خلقتا خبرساز، و هیچکس، رپر ایرانی، به تازگی با اخبار حواشی هیچکس و مجاهدین خلق جنجالی شد. اشکان فدایی، رپر ایرانی، با انتشار تصاویر سروش لشکری ​​مععروف به هیچکس، دیگر رپراه ی هیرار ای. ارتباط با سازمان منافقین یا مجاهدین خلق کرد.

ارتباط هیچکس با مجاهدین خلق

این تصاویر از حمایت علی والدین همسر لشکری، آزاده اکبری از منافقین حکایت دارد. ادعای فدایی اما با تکذیب سروش لشکری ​​رو به رو شده است. اشکان فدایی اعضای گروه رپ ملتفت که سروش لشکری ​​زمان آن روز بود با انتشار توییتی مدعی جدایی جدایی لشکری ​​این گروه ارتباطی وی با سازمان منافقین منافقین بود.

نمی‌خواستم عمومی بگم ولی سروش اصرار داره بشینه اینور اونور دروغ ببافه. دلیل جدایی سروش و رابطه ملتفت این آقا با تروریست های مجاهدینه نه چیز دیگه. اینم عکسای پدر مادر آزاده اکبری، زن این آقاست وسط انقلاب. چه چیز خاصی نیست و چه قدر وقیحه که همه اینها عمومی رو صفحه مادرزنش هستند.

یک روز اما سروش لشکری ​​هر گونه ارتباطی میان و همسرش، آزاده اکبری با سازمان را تکذیب کرد. لشکری ​​در توییتی کرد او و همسرش ایدئولوژی این سازمان مخالف و آن را یک فرقه.

ارتباط هیچکس با اشکان فدایی
ارتباط هیچکس با مجاهدین خلق
ارتباط هیچکس با اشکان فدایی

ارتباط هیچکس با مجاهدین خلق

لشکری ​​همچنین که اعضای گروه ملت از سال‌ها پیش از حمایت از همسرش از منافقین منافقین حمایت می‌کنند، اما این موضوع اکنون هدفمند است و به دلیل اختلافات کاری انجام می‌شود. او در تاکید کرد که گروه موسیقی ملتفت و انتخابی که از آن به عنوان رفتار غیراخلاقی و فرقه‌های برده شده با او در تضاد بوده است، ترک ترک کرده است.

بیشتر بخوانید:

بازنشرهای اجتماعی تنها به منظور اطلاع رسانی شده و نظرات بیان شده آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه پی ام آپلود نیست.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا