اخبار ورزشی

توافق لیورپول با ستاره فوتبال آرژانتین!/ جزئیات

به گزارش خبرنگار پی ام آپ، تیم فوتبال لیورپول پس از ایفای نقش الکسیس مک آلیستر برای آرژانتین در جام جهانی قطر، آنها رابطه نزدیکی با این هافبک برقرار کرده‌اند و پیوستن او به تیم آنفیلد از این نظر به واقعیت نزدیک‌تر می‌شود. فابریسیو رومی تایید می کند که آنها در آستانه رسیدن به توافق با ستاره آرژانتینی هستند.

لیورپول سعی خواهد کرد یک هافبک جدید را به بازار جذب کند، زیرا یورگن باشگاه به دنبال بهبود خط هافبک بود، سپس شرایط بد و تلخی را در فصل 2022-23 تجربه کرد و مک آلیستر این یکی از اهداف اصلی سرمربی آلمانی خواهد بود. ادعا شده بود که به این بازیکن 24 ساله پیشنهاد مالی داده شده و به نظر می رسد تلاش های او نتیجه داده است.

مک آلیسترپس از موفقیت هایش در برای شما و این بازیکن آرژانتینی توسط چندین باشگاه بزرگ از جمله منچسترسیتی تحت نظر است. با این حال، رومانو می گوید که قهرمان لیگ برتر در حال حاضر برنامه ای برای جذب او ندارد.

قبل از اینکه او بتواند راهی آن‌فیلد شود، مک آلیستر فصل را با لباس برایتون به پایان می‌رساند و در آخرین بازی، روز یکشنبه مقابل استون‌ویلا قرار خواهد گرفت‌.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا