اخبار ورزشی

لیست خرید یحیی برای پرسپولیس لو رفت

اینکه یحیی گل محمدی هنوز لیست خریدی به پرسپولیس نداده به این معنی نیست که هیچ اقدامی در این مورد انجام نداده است.

پرسپولیس به عنوان قهرمان لیگ بیست و دوم قطعا فصل آینده در لیگ قهرمانان حضور خواهد داشت البته در صورتی که کنفدراسیون فوتبال آسیا موافقت کمیته اول برای صدور مجوز حرفه ای را بپذیرد و با مدارک باشگاه مخالفت نکند پرسپولیس. . مدیریت این باشگاه 100 درصد مطمئن است که مجوز حرفه ای آنها صادر می شود و نگرانی اصلی آنها این است که با تغییراتی که احتمال دارد بعد از مجمع در دو باشگاه مجارستانی رخ دهد، روند پیشرفت آنها متوقف شود. رضا درویش از ابتدای ورودش به باشگاه برنامه گسترده ای را برای رفع مشکلات این باشگاه برای گرفتن مجوز حرفه ای انجام داد و وقتی به نتیجه رسید طبیعی بود که بخواهد با پرسپولیس ادامه دهد. . در لیگ قهرمانان

اما شواهد نشان می دهد که احتمال تغییرات در باشگاه پرسپولیس زیاد است. مطمئناً سه یا چهار عضو جدید اضافه می‌شوند که قیمت ارزانی هم به هیئت مدیره جدید باشگاه می‌دهند و تا این لحظه تقریباً قطعی است که رضا درویش در هیئت مدیره این باشگاه بماند، اما نظر اعضای جدید هیات مدیره برای مدیریت درویش فعلا مشخص نیست. وزارت ورزش نمی خواهد در تغییرات مدیریتی که در باشگاه های پرسپولیس و استقلال رخ می دهد مشارکت کند. از این نظر درویش از حمایت وزیر ورزش برخوردار است. حمید سجادی بدون شک در انتخاب حداقل یکی دو نفر از اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس نقش آفرینی خواهد کرد و از این نظر درویش گزینه اول او برای ادامه کار در هیات مدیره و مدیریت باشگاه پرسپولیس است. .

البته در این صورت اتفاقی که در جلسه باشگاه پرسپولیس رخ خواهد داد بسیار مهم است.

مسلم است که باشگاه پرسپولیس برای فصل پیش رو بیش از هر زمان دیگری به منابع مالی قوی نیاز دارد تا بتواند بدهی های خود را پرداخت کند. این باشگاه در دو سه سال اخیر وام های کلان زیادی گرفته و زمان بازپرداخت آنها فرا رسیده است. به این ترتیب اعضای جدید هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس باید در بدو ورود حداقل 200 میلیارد تومان به این باشگاه کمک کنند تا بتوانند بدهی خود را پرداخت کنند. جدا از اینکه این باشگاه برای فصل نقل و انتقالات آینده بودجه جداگانه می خواهد.

چرا یحیی لیست نمیده؟

فصل گذشته یحیی گل محمدی لیست خرید خود را اصلاح و قبل از پایان لیگ به باشگاه تحویل داد اما اکنون که بیش از یک هفته از پایان لیگ می گذرد همچنان شاهد هیچ گونه فعالیت نقل و انتقالاتی در لیگ نیستیم. باشگاه.پرسپولیس. حتی مدیریت و معاونان باشگاه هم که فصل گذشته گزینه هایی را برای تقویت تیمش به یحیی معرفی کرده بودند در شرایط فعلی هیچ اقدامی در این زمینه انجام نداده اند. در این مورد متوجه شدیم که هم سرمربی و هم مدیریت باشگاه پرسپولیس به دنبال این هستند که ببینند در جلسه چه اتفاقی می افتد. مجمعی که در 16 ژوئن ماه جاری برگزار می شود و افراد جدیدی به هیئت مدیره لاس اوراکاس اضافه خواهند شد.

ترجیح خارجی به درونی

اینکه یحیی گل محمدی هنوز لیست خریدی به پرسپولیس نداده به این معنی نیست که هیچ اقدامی در این مورد انجام نداده است. در این مورد مطلع شدیم که یحیی به دنبال بستن تیمش برای قهرمانی آسیا است. به همین دلیل او قصد دارد در بین خریدهای ملی فقط بازیکنان ملی را به همراه داشته باشد و با حضور حداقل سه بازیکن خارجی دیگر، فهرست سهمیه خارجی تیمش را تکمیل کند. یحیی به دنبال تقویت تیمش برای پست های دفاع چپ، طراح خط هافبک و مهاجم است و با جذب خارجی های خوب در این پست ها به دنبال بسته شدن لیست خود است.

تلاش برای نجات ستاره ها

از بازیکنان قابل توجه پرسپولیس می توان به کسانی اشاره کرد که قراردادشان به زودی با این باشگاه به پایان می رسد. میلاد سرلک، سعید صادقی، عیسی آل کثیر و فرشاد فرجی از جمله این بازیکنان هستند. این در حالی است که سارلک فصل گذشته می خواست به فوتبال اروپا برود اما با توجه به جام جهانی ترجیح داد یک فصل دیگر در قرمز بماند اما این احتمال وجود دارد که در تابستان لژیونر شود. سعید صادقی فصل گذشته در کانون توجه تیم های سپاهان، استقلال و تراکتور قرار داشت و در نهایت قرمزپوش شد. او زیر بار امضای قرارداد دو ساله نرفت و به نظر می رسد در تابستان به راحتی قراردادش را تمدید نخواهد کرد. عیسی آل کثیر که یک سال و نیم می خواست برای نیم فصل قرارداد ببندد و یحیی موافقت نکرد، حالا به روزهای خوب خود بازگشته است. او بدون شک با تمدید قرارداد شرایط بسیار سخت تری نسبت به نیم فصل برای باشگاه پرسپولیس رقم خواهد زد. فرشاد فرجی قطعا می داند که بازی مداوم در پرسپولیس سخت است اما قطعا یکی از مهره هایی است که یحیی می خواهد حفظ کند.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا