اخبار ورزشی

لیست خرید تابستانی پرسپولیس لو رفت!

چهارشنبه هفته آینده پرسپولیس در فینال جام حذفی به مصاف استقلال می رود و از هم اکنون گمانه زنی هایی در مورد لیست خروجی این تیم وجود دارد.

یحیی گل محمدی اگرچه تا پایان دربی فهرست رسمی به باشگاه نمی دهد، اما در مذاکرات خصوصی با رضا درویش به مدیرعامل باشگاه هم اعلام کرد که برای فصل پیش رو 5 بازیکن جدید در پست های مختلف می خواهد.

اولین؛ اولین خرید پرسپولیس در دفاع وسط خواهد بود که شاید مرتضی پورعلیگنجی از این تیم جدا شود و خود را وقف فوتبال خارج از کشور کند. او پس از جام جهانی 2022 قطر نیز با پیشنهادهای این کشور مواجه شد اما با توجه به صحبت های یحیی گل محمدی و درخواست پرسپولیسی ها در این تیم ماندگار شد.

دومین؛ در سمت چپ خط دفاعی، وحید امیری و علی نعمتی در فصلی که به تازگی به پایان رسیده بازی کردند، هیچکدام مدافع چپ تخصصی نیستند. علی نعمتی مدافع میانی است و وحید امیری نشان داد که در خط حمله یا خط هافبک تیمش نفوذ بیشتری دارد. به این ترتیب دومین خرید یحیی گل محمدی نیز یک مدافع چپ و مهاجم پرانرژی بود.

سوم؛ یحیی گل محمدی علاوه بر خرید یک مدافع میانی و یک دفاع چپ به دنبال خرید یک هافبک دفاعی قابل اعتماد است. کمال سغدنیا تقریبا در پایان حضورش در پرسپولیس است و سینا اسدبیگی هم تداوم لازم را ندارد. میلاد سرلک آماده است اما ممکن است تمدید نکند و حتی اگر در پرسپولیس بماند باز هم این تیم یک هافبک دفاعی قابل اعتماد می خواهد.

چهار هافبک هجومی خرید بعدی یحیی گل محمدی است، البته سروش رفیعی در شرایط عالی قرار دارد. شماره 7 هم با توجه به سنش می تواند مصدوم شود پس یحیی گل محمدی باید حق داشته باشد که به دنبال یک هافبک هجومی جوان باشد.

پنجم؛ شیخ دیاباته می رود و لئاندرو پریرا در پرسپولیس حاضر نشده است. مهدی عبدی یک بانکدار مطلق شده است و گل محمدی از وحید امیری در خط حمله استفاده می کند. او به خوبی می داند که اگر بخواهد از عنوان قهرمانی پرسپولیس دفاع کند باید به دنبال خرید یک مهاجم شش بعدی برای استفاده در کنار عیسی آل کثیر در فصل آینده باشد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا