اخبار ورزشی

جدا شدن لژیونر استقلال به صورت رسمی!

محمد نادری ستاره ایرانی که سابقه بازی در تراکتورسازی، پرسپولیس و استقلال را دارد، فصل گذشته را در لیگ برتر ترکیه و آلتای اسپور سپری کرد. نادری که فصل گذشته پس از سقوط آلتای اسپور به لیگ دسته اول ترکیه قرارداد خود را برای یک فصل تمدید کرد، پیش از این به پایان رسیده است.

درباره نادری او فصل گذشته با آلتای اسپور عنوانی بهتر از مقام دوازدهم لیگ دسته اول ترکیه کسب نکرد و تنها توانست در این رده دوام بیاورد.

وی در مواجهه با این وضعیت پستی در اینستاگرام منتشر کرد و نوشت: تمام می کنم، ما به مبارزه خود بسیار افتخار می کنیم.

نادری که قراردادش با آلتای اسپور به پایان رسیده است، شایعه بازگشت به فوتبال ایران وجود دارد و بار دیگر پیراهن استقلال را بر تن خواهد کرد. اگرچه هیچ اظهارنظر رسمی در این زمینه صورت نگرفته است اما به نظر می رسد دوران حضور او در آلتای اسپور به پایان رسیده است.

این مدافع چپ پای ایرانی حالا باید برای آینده اش تصمیم بگیرد. او با پستی که امروز منتشر کرد به شایعات جدایی اش از تیم ملی ترکیه دامن زد و باید دید حالا که بازیکن آزاد محسوب می شود چه تصمیمی در مورد آینده فوتبالی اش خواهد گرفت.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا