اخبار روز سینما

لو رفتن عکس همسر امیر حسین رستمی بازیگر طنز [+عکس]

موضوع لو رفتن عکس همسر امیر حسین رستمی بسیار جتجالی شده است. عکس زن امیر حسین رستمی منتشر شده اگر شما هم می‌خواهید آن را بابیینید همراه باشید.

افشاگری امیر حسین رستمی از همسرش این روزها مورد استفاده کاربران فضای مجازی شده است. عکس دیده نشده همسر زیبای امیر حسین رستمی بازیگر سینما و تلویزیون بالاخره افشا شد. آیا شما میخواید بدانید همسر امیر حسین رستمی کیست؟ عکس قیافه رمانتیک همسر امیرحسین رستمی منتشر شده است.

فاش شدن عکس همسر امیر حسین رستمی این روزها خیلی سر و صدا کرده است.

لو رفتن عکس همسر امیر حسین رستمی

زن جذاب امیر حسین رستمی

امیرحسین رستمی بازیگر سینما و تلویزیون عکس همسر خود را در فضای مجازی شیر کرده است.

امیرحسین رستمی در سال 1387 با خانمی نام پوراندخت الستی آشنا شد و ازدواج کرد و حاصل ازدواج یک پسر به نام ارشیا است. این زوج داشتنی از طریق یکی از دوستان معرفی شدند و پس از آشنایی با تصمیم دانشگاهی هم با هم ازدواج کردند.

امیر حسین با سایتی گفتگو او در پاسخ به سوالی که خانواده در ازدواج حمایتت کرد:

خانواده اکثر من بودند و بد ماجرا را به خودم سپردند و خدایا شکر با همسرم و پسرم خوشبختم. برای ازدواج حاضرم. موقعی که کردم تا یک سال سختی کشیدم.چون فکر می کردم آنقدر نشده بودم که مسئولیت زندگی را. در ادامه لو رفتن عکس همسر امیر حسین رستمی را میبینید.

اولین عکس امیر حسین رستمی با خانومش

مثلا:

امیرحسین فعالیت بازیگری خود را در سال 1385 در فیلم فقط چشم هاتو ببند استارت زد. او در سریال هایی مانند لیسانسه ها و شمس العمالره هم به خوبی ایفای نقش کرده است.

آقای رستمی رشته بازیگری از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه با مدرک کارشناسی فارغ‌التحصیل شد. که به صورت حرفه ای از مدلینگ کارش را شروع کرد و با سریال “دودکش” شهرت یافت.

این بازیگر خواهر بزرگتر از خودش دارد و کنار بازیگری، به طور حرفه ای ورزش تنیس انجام می دهد.

او میگوید:

با بدبختی شدم، سال 83 با رامبد جوان شدم و در سریال هزاران ستاره ستاره ستاره برای جام جم بازی کردم این سریال برای ایرانیان داخل کشور پخش می شود.

بیشتر بخوانید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا