اخبار روز سینما

لباس جنجال گورخری هانده ارچل + [تصاویر پربازدید از پوشش زیباترین بازیگر زن ترک]

اگر از تماشاگران سریال‌های ترکی باشید، حتما هانده را می‌شناسید. تصاویری از لباس گورخری هانده ارچل را در ادامه این نوشتار تماشا کنید.

جنجال استایل گورخری هانده ارچل

استایل جذاب هانده ارچل ; لباسی با طرح پوست ببر و گورخر

هانده ارچل از بازیگران و مدلهای ترکیه بدنی فیت است که تا به چهره تبلیغاتی از برندها بوده است. هانده بازیگر مدل ترکیه است که در سریال های مانند: «دختران آفتاب»، «مروارید سیاه»، «حلقه»، «عزیزه» و «تو در خانه ام را بزن» به ایفای ایفای نقش پرداخته است که پرداخته می شود. پرداخت پول پرداخته بزن بزن بزن بزن بزن بزن در

بیشتر بخوانید:

عکس‌، فیلم و اخبار جذاب و جدید از هانده ارچل و کرم بورسین

پیراهن بنفش و توری هانده ارچل

هانده ارچل بازیگر جوان، زیبا و مدل ترکیه است. این بازیگر با گذشت زمان هم در حرفه پیشرفت دارد و هم به اندامش نشان می دهد، استایل جذابی دارد. پوشش هانده ارچل از نظر بسیاری از هوادارانش جذاب است و می‌خواهند از الگوبرداری کنند.

در فیلم سینمایی حضور نداشت، غیر از «مست عشق» به کارگردانی حسن فتحی فتحی با بازی بازی حسینی، پارسا پارسا پیروزفر، بنسو سورال، ابراهیم چلیکول و بوران بوران کوزوم، که هنوز اکران اکران نشده است.

هانده اغلب اوقات خود را به همراه خواهرش و خانواده او می‌گذراند. به همین دلیل عکس‌هایی بسیاری را به همراه غمزه، ماوی و جانر یلدیریم، شوهر خومهرش. نام آیلین به خاطر یاد مادر هانده و غمزه ارچل بر روی ماوی گذاشته شده است.

آیلین ارچل مادر هانده ارچل و خواهر او غمزه است. به علت بیماری سرطان مادر آن‌ها چند سال پیش از دنیا رفت. انتشار استوری وهایی از هانده ارچل در اینستاگرامش نشان از پست او به مادرش است.

درباره هانده ارچل:

تصاویری از لباس گورخری هانده ارچل

لباس راه راه هانده ارچل را ببینید:

لباس راه راه هانده ارچل
لباس راه راه هانده ارچل

بیشتر بخوانید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا