اخبار روز سینما

لایو اکشن سریال موآنا ساخته خواهد شد !

جدیداً خبری مبنی بر ساخت لایو اکشن سریال Moana در فضای مجازی ساخته شده که اعلام کرده است لایو اکشن سریال Moana ساخته خواهد شد.

چند روز گذشته، ساخت سریال از داستان موآنا در فضای رسانه دست به دست می‌چرخد که می‌گوید اقتباس لایو اکشن از انیمیشن موآنا با هنرنمایی دواین جانسن رخ می دهد. حالا بامداد امروز، خبر ساختن سریال لایو اکشن Moana در شبکه‌های مجازی تلخ شد.

بیشتر بخوانید:

معرفی انیمیشن های جدید کمپانی دیزنی

ساخت لایو اکشن سریال Moana

دواین، در جریان جلسه سهامداران دیزنی در تاریخ 3 آوریل، از دوباره اکشن جدید موآنا خبر داد. دواین جانسون در ویدئویی گفت:

من زیباا بابت اینکه داستانی موآنا را به نمایشگر لایو اکشن می‌آورم خوشحالم هستم. این داستان فرهنگ من است و این داستان نمادی از لطف و قدرت جنگجوی مردم ما می‌باشد.

من این فرهنگ با افتخار بر روی پوست و خود می‌پوشانم، و این فرصت یک در زندگی مشترک با مائوئی، با الهام از روحیه و روح پدربزرگ پدربزرگ مرحومم، رئیس ارشد پیتر پیتر، بسیار مهم است.

من می‌خواهم از خود در دیزنی به خاطر تعهد قوی‌شان به تلاش ویژه تشکر ، زیرا هیچ دنیایی بهتر از موسیقی و رقص وجود ندارد که بتوانیم داستان داستان مردم ، اشتیاق اشتیاق و هدفمان هدفمان را ارج ارج.

در ادامه می‌توانید از معرفی سریال Moana را ببینید:

ساخت سریال از داستان موآنا

این انیمیشن 2016 برای دیزنی موفق بود و بیش از 680 میلیون دلار در گیشه فروش داشت. فیلم جدید جانسون، دنی گارسیا و هیرام گرسیا از طریق Seven Bucks Productions و Beau Flynn via Flynn Picture Co. تهیه کنندگان اجرایی این فیلم، Auli’i Cravalho و Scott Sheldon هستند.

بیشتر بخوانید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا