اخبار روز

قیمت حواله لاماری ایما؛ ۲.۵ برابر قیمت پراید!

به گفته پی ام آپ، شرکت آرین پارس موتور در مرحله دوم طرح فروش ماشین همچنین در سامانه یکپارچه ظاهر شد و لاماری ایما را با قیمت مصوب یک میلیارد و 556 میلیون تومان عرضه می کند.

خودروی لاماری این روزها به عنوان یکی از پرطرفدارترین خودروهای بازار آزاد شناخته می شود. قیمت ایما لمری در بازار آزاد حدود دو میلیارد و 200 میلیون تومان است. یعنی اختلاف قیمت بازار با کارخانه لاماری به 644 میلیون تومان رسیده است.

در این میان لازم به ذکر است که بازار خرید و فروش انتقال پول نیز مد شده است. مبلغ انتقال پول لاماری بین 200 تا 250 میلیون تومان است. البته قیمت ها به این محدوده محدود نمی شود و در برخی آگهی ها کارمزد 800 میلیون تومانی را نیز مشاهده می کنید. قیمت ترانسفر با خودرو به عواملی مانند قیمت روز و زمان تحویل خودرو بستگی دارد.

شرایط فروش ایما لاماری

بر اساس آخرین اطلاعیه منتشر شده از سوی این شرکت، علاقه مندان به خرید لاماری می توانند از امروز 31 اردیبهشت ماه  نسبت به ثبت نام این خودرو اقدام کنند. متقاضیان برای ثبت نام لاماری آرین موتور پنج روز فرصت دارند و می توانند تا 4 خردادماه برای ثبت نام اقدام کنند. بنابراین متقاضیان از ساعت 9 صبح امروز 31 اردیبهشت ماه لغایت 4 خردادماه فرصت دارند تا در لاماری ثبت نام کنند.

برای ثبت نام لاماری آرین موتور باید به آدرس http://sales.lamari.ir مراجعه کنید.

مهلت تحویل لاماری آرین موتور 90 روز کاری می باشد و متقاضی باید کل مبلغ را نقدا پرداخت نماید.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا