اخبار روز

نان چند نرخی میشود؟ / افزایش چند درصدی قیمت نان!


 وی اظهار کرد: قیمت های جدید از اول خرداد 1402 در نظر گرفته شده است. جدول قیمت ها از شنبه اعلام می شود و در اختیار نانوایان و افراد قرار می گیرد.

رئیس اتحادیه نانوایان استان قزوین روشن شد: نان سنگک با اعطا کردن نوع یک با 450 گرم وزن تعداد هر عدد دو هزار تومان و نوع 2 2350 تومان می باشد.

وی افزود: نان بربری نوع یک به وزن 500 گرم هزار و 500 تومان و نوع دو هزار و 900 تومان، نان بربری هزار گرمی در یک نوع سه هزار و 250 تومان و نوع دوم 4 هزار و 550 تومان قیمت دارد.

بهرامی یادآور شد: قیمت نان لواش مستطیلی با وزن 140 گرم در یک نوع 450 تومان و نوع دوم 535 تومان و نان تافتون با وزن 200 گرم در یک نوع 650 تومان است.

این مسئول تصریح کرد: افزایش قیمت آرد نداریم و نان به طور میانگین 29 تا 30 درصد افزایش قیمت داشته است. افزایش قیمت نان برای جبران هزینه های جاری، از جمله حقوق نانواها ساختند.

وی بیان کرد: امیدواریم نانوایان با تعیین قیمت های جدید برای افزایش کیفیت نان و ایجاد رضایتمندی شهروندان با اتحادیه همکاری کنند.

بهرامی گفت: واحدهای نظارت و بازرسی نیز با فعالیت و بازرسی بیشتر از نانوایی ها در حال ارزیابی دقیق عملکرد همکاران خود هستند.

وی ابراز کرد: در صورت داشتن نظر، شکایت یا شکایت شهروندان استان از نحوه ارائه خدمات واحدهای نانوایی از طریق شماره تلفن 124 اقدام کنید.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا