اخبار روز

قیمت مسکن در دماوند نجومی شد/ جدول

به گفته پی ام آپ، شهرستان دماوند مرکز شهرستان کوهستانی دماوند است و در استان تهران در محدوده شهرستان های فیروزکوه، عامل، ورامین و گرمسار قرار دارد. یک مشاور املاک در شهر دماوند به اکوایران می گوید: در حال حاضر بازار محل اقامت در این شهر نسبتاً خلوت است. خرید و فروش انجام خواهد شد، اما معاملات نسبت به مارس کاهش یافته است.”

این کارشناس معاملات ملکی می گوید: معاملات در بازار مسکن در اسفند 1401 نسبت به اسفند 1400 بیشتر بود اما به مرور زمان شاهد کاهش بودیم.

قیمت مسکن در دماوند نجومی شد/ جدول

او در حال افزایش است قیمت خانه وی در دماوند می گوید: در سه ماه گذشته هر مترمربع ملک در بهترین منطقه دماوند بین 45 تا 50 میلیون تومان فروخته می شد اما اکنون به 60 تا 65 میلیون تومان رسیده است. متر.”

این در حالی است که به گفته وی در مدت مشابه سال گذشته هر مترمربع مسکن در این منطقه به قیمت 35 میلیون تومان فروخته می شد.

طبق مشاهدات ما از فایل های ارائه شده در سایت های خرید و فروش ملک، مبلغ 4 میلیارد و 500 میلیون برای فروش یک خانه نوساز با زیر بنای 122 متری در دماوند در نظر گرفته شده است.

یک واحد دیگر با متراژ 60 متر مربع و 18 سال عمر مفید در این شهر دو میلیارد تومان و برای یک واحد 374 متری با 9 سال ساخت دو میلیارد و 290 میلیون تومان قیمت دارد.

پنت هاوس 435 متری در گیلاوند 25 میلیارد تومان و آپارتمان 160 متری با یک سال ساخت 6.2 میلیارد تومان به فروش می رسد.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا