اخبار روز

قیمت طلا کاهش یافت!

به گفته پی ام آپ، قیمت طلا امروز (پنجشنبه) در محدوده محدودی معامله شد، زیرا سرمایه گذاران منتظر تحولات بیشتر از مذاکرات طولانی مدت سقف بدهی بودند، اگرچه آنها تقویت شدند. دلار مانع پیشرفت شد

قیمت هر کدام اونس طلا در ساعت 8:22 صبح به وقت شرقی، قیمت طلا با 0.6 درصد کاهش به 1956.90 دلار رسید و قیمت طلا در بازار آمریکا نیز با 0.03 درصد کاهش به 1957.90 دلار رسید.

شاخص دلار نزدیک به بالاترین سطح جلسه قبل ماند و قیمت طلا را کاهش داد.

ییپ جان رونگ، تحلیلگر بازار IG گفت که شمش در تلاش است تا از فروش قبلی خود بهبود یابد، اما دلار قوی تر و بازدهی بالاتر خزانه داری ایالات متحده همچنان روند صعودی را بررسی می کند و به نظر می رسد که جریان های پناهگاه امن برای سقف بدهی ایالات متحده را کاهش می دهد.

جانت یلن، وزیر خزانه داری ایالات متحده، اوایل ژوئن را به عنوان آخرین مهلت برای نقض سقف بدهی حفظ کرد و گفت که به زودی کنگره را در مورد وضعیت مالی توضیح خواهد داد. دولت به روز خواهد شد.

سرمایه گذاران صورتجلسه 2 تا 3 می فدرال رزرو را بررسی کردند که نشان داد سیاستگذاران ماه گذشته به طور کلی موافق هستند که افزایش بیشتر نرخ بهره مورد نیاز است و برخی احتمال افزایش بیشتر را دارند.

بر اساس گزارش رویترز، رنگ گفت که طلا را می توان با رشد افزایش قبلی آن در نوامبر 2022 بیشتر کاهش خواهد یافت.

در بازارهای دیگر ریل ها از نظر ارزشی، نقره با 0.3 درصد کاهش به 23.02 دلار در هر اونس، پالادیوم 0.1 درصد کاهش یافت و به 1413.64 دلار رسید، در حالی که پلاتین ثابت در 1023.19 دلار بود.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا