اخبار روز

قیمت سکه به کانال بالاتری می رود!/ رشد روزافزون قیمت سکه

به گزارش پی ام آپ، قیمت طلا و ارز دیروز افزایش یافت. این روند صعودی باعث افزایش قیمت سکه امامی و بهار در کانال شد.

دیروز در ساعات معاملاتی طلا و ارز در بازار ملی، قیمت جهانی طلا دو روند افزایشی و کاهشی داشت. صبح دیروز، طلای جهانی به محدوده دلار 1982 صعود کرد، اما در اواسط روز، این روند کاهش یافت و و در لحظه نگارش این گزارش قیمت طلای جهانی با رقم ۱۹۷۲ دلار معامله شد.

دیروز بازار نشان متاثر از تغییر دبیر شورای عالی امنیت ملی و احتمال به خطر افتادن دوستی ها ایران و عربستان سعودی افزایش قیمت داشت. در ماه های اوج قیمت در بازارهای مالی، روابط خوب است ایران با کشورهای همسایه، نقش ترمز قیمت برای این بازارها بازی فعالان اقتصادی معتقدند روند قیمت دلار در روزهای آینده افزایش خواهد یافت و این روند صعودی تاثیر مستقیمی بر بازار طلا و ارز خواهد داشت.

سکه امامی دیروز دوشنبه 1 خرداد 482 هزار تومان افزایش یافت. این میزان افزایش قیمت، این قطعه را در کانال بالا قرار داد و سکه امامی نیز 32 میلیون و 183 هزار تومان معامله شد. قیمت سکه بهار دیروز 305 هزار تومان است. رشد این قطعه به قیمت 28 میلیون و 201 هزار تومان معامله شد.

دیروز برخلاف دو روز ابتدایی هفته جاری، قیمت نیم سکه تغییری نداشت و با قیمت روز یکشنبه تغییر کرد. این قطعه به قیمت 17300000 تومان معامله شد.

ربع سکه دیروز 100 هزار تومان افزایش قیمت و با قیمت 11 میلیون و 500 هزار تومان مذاکره شد.

همچنین سکه گرمی 100 هزار تومان گران شد و 6 میلیون و 900 هزار تومان مبادله شد.

دیروز قیمت هر مثقال طلا 57 هزار تومان افزایش یافت. این مقدار طلا با قیمت 11 میلیون و 660 هزار تومان معامله شد. هر گرم طلا نیز 13 هزار و 200 تومان گران شد و با قیمت 2 میلیون و 577 هزار تومان معامله شد.

طلای دست دوم امروز با قیمت دو میلیون و 543 هزار تومان معامله شد

دیروز قیمت حباب دار سکه مانند قیمت انواع سکه رشد کرد و تنها قطعه ای که افت قیمت حباب داشت نیم سکه بود. حباب سکه امامی دیروز بیش از 500 هزار تومان گران شد; این رشد حباب این قطعه را به کانال هشت میلیون تومان رساند اما در پایان مذاکرات روند صعودی قیمت حباب تعدیل شد و حباب سکه امامی به کانال هفت میلیون تومان بازگشت.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا