اخبار قیمت ها

قیمت دلار تا چه زمانی 52 هزار تومان باقی می ماند؟


به گفته پی ام آپ، روز گذشته نرخ ارز شاخص ارز در معاملات غیررسمی بازار ارز تهران دچار افت قیمتی نسبی شد و به پله دوم کانال 52 هزار تومان رسید. مشاهدات حاکی از آن است که دیروز سومین روز نوسانات نرخ دلار آزاد در سطوح قیمتی کانالی 52 هزار تومان است. به گفته برخی تحلیلگران ارزی، ادامه حضور قیمت دلار در شبکه 52 ممکن است به دلیل توافق کوتاه مدت بین عرضه و تقاضا باشد. علاوه بر این، این افراد سطوح فعلی قیمت دلار را مرکز ثقل انتظارات تورمی در بازار می دانند.

روزنامه دنیای اقتصاد  در این باره نوشت:

در حال حاضر نرخ ارز را ثابت نمی داند اما معتقد است نیمه اول کانال 52 هزار تومانی ممکن است محل توافق نیروهای بازار باشد. این افراد با اشاره به سیگنال های سیاسی جدید منتشر شده در روزهای اخیر معتقدند شبکه 52 هزار تومانی قدرت کافی برای مقابله با اخبار جدید را ندارد، اما در این مقطع و در فضای بدون خبری، هیچ طرف عرضه و تقاضا وجود ندارد. . بازار آنقدر برتری دارند که فرصتی برای ایجاد روند جدید نداشته باشند و نتیجه این دو نیرو منجر به حضور نرخ اسکناس آمریکا در کانال 52 هزار تومانی شده است.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا