اخبار روز

قیمت جدید تخم مرغ اعلام شد

توجه: این خبر با عنوان : قیمت جدید تخم مرغ اعلام شد
که اکنون درحال مطالعه آن هستید به نقل از رسانه اقتصاد نوشته شده است

پی ام آپلود- رئیس هیأت مدیره اتحادیه مرکزی مرغداران میهن: برای این که مرغداران در نیمه دوم سال مشکلی در تولید و تداوم جهادی ندارند، گفت: قیمت پیشنهادی تخممرغ به وزارت کشاورزی مبنی بر ۴ هزار و ۳۰۰ تومان دربداری مرغ و ۵۶ هزار تومان (هر کیلو) ) برای مصرف کننده اعلام شد تا مرغداران غریزه لازم را داشته باشند تا نیمه دوم سال که نیمه پرمصرف تخممرغ برای مردم باشد، مشکلی در مورد تامین تخممرغ در کشور و جود وجود ندارد.

هیئت مدیره مرکزی مرکزی مرغداران میهن گفت: قیمت نهایی تخم مرغ کیلویی 56 هزار تومان برای مصرف کننده امروز به میادین و فروشگاه های زنجیره های کشور اعلام شد.

حمیدرضا کوچک کاشانی درباره قیمت نهایی تخم‌مرغ، گفت: با توجه به مسئولیت تنظیم بازار و برنامه‌ریزی تولید می‌کند که در ۲۷ دی ماه سال گذشته به اتحادیه میهن بود، ما از دو ماه گذشته برای اصلاح قیمت و واقعی شدن آن پیگیر بودیم.


بیشتر بخوانید: تقابل تصمیم گیران با تولیدکننده بر قیمت مرغ


رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرکزی مرغداران میهن افزود: برای این که مرغداران در نیمه دوم سال مشکلی در تولید و تداوم آن جهاد وجود نداشته باشد، قیمت پیشنهادی تخم‌مرغ به وزار ت کشاورزی مبنی بر ۴۷ هزار و ۳۰۰ تومان درب مرغ و ۵۶ هزار تومان (هر کیلو). ) برای مصرف کننده اعلام شد تا مرغداران غریزه لازم را داشته باشند تا نیمه دوم سال که نیمه پرمصرف تخممرغ برای مردم باشد، مشکلی در مورد تامین تخممرغ در کشور و جود وجود ندارد.

کاشانی بیان کرد: این قیمت نهایی شده و امروز به میادین و فروشگاه‌های زنجیره‌ای اعلام شد کشور و امیدواریم با حمایت وزارت جهاد کشاورزی، امسال نیز به عنوان سال گذشته در مورد تخم‌مرغ مشکلی وجود ندارد.

هیأت مدیره اتحادیه مرکزی مرغداران میهن اظهار امیدواری کرد: در صورت ثابت بود، برای تأمین مواد اولیه و نهاده‌ها، هیچ گونه بیماری در خصوص تخم‌مرغ در نخواهیم داشت و حتی تخم‌مرغ بیش از هر سال گذشته خواهد بود.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا