اخبار روزاخبار قیمت ها

قیمت بلیت مترو به نفع شهروندان اصلاح شد!

کاهش فوری قیمت بلیت مترو در جلسه امروز شورای شهر تهران تصویب شد.

به گزارش پی ام آپ؛ رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: قیمت بلیت مترو از 3770 تومان به 3400 تومان و از 2850 تومان به 2500 تومان کاهش می یابد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه تاکسی از بخش خصوصی است، نمی توانید زیاد وارد شوید. اما در مترو تلاش می کنیم قدمی برداریم و شورای شهر و شورای شهر برای جبران تفاوت قیمت بودجه اختصاص دهند. زیرا به نفع شهر و شهروندان است.

چمران همچنین تصریح کرد: حتی اتوبوس ها هم متعلق به بخش خصوصی است و نمی توانیم به آنها فشار بیاوریم و برای اتوبوس ها به صرفه نیست. اتوبوسرانی ها به دلیل اینکه باید 500 میلیون تومان هزینه کنند حتی خودروهای خود را تعمیر نمی کنند.

وی با بیان اینکه کاهش این عدد مهم نیست، بلکه پیامش مهم است، خاطرنشان کرد: برای کاهش این گرانی ها و تورم ها چنین کاری انجام داده ایم. انتظار نداریم فردا انجام شود و 15 روز فرصت داریم تا کاهش نرخ را اجرا کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه چنین اقدامی از نظر کارشناسی صحیح نیست، اما جنبه های روانی آن در جامعه حائز اهمیت است، گفت: می دانیم که این اقدام برای شرکت مترو سخت است اما پیشنهاد می کنیم با این موارد موافقت شود. دو اقدام فوری و کاهش نرخ.

در ادامه اعضای شورای شهر تهران با فوریت این موضوع موافقت کردند.

 

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا