اخبار روز

قیمت بلیت دربی میلیونی شد! /عکس

به گزارش پی ام آپ، برای دربی 101 که یکی از خاص ترین دیدارهای تاریخ دو باشگاه سابق پایتخت محسوب می شود و از هفته ها قبل شعارها آغاز شده، همین مسیر از سوی مسئولان در نظر گرفته شده است.

ساعتی پیش منصور قنبرزاده از اختصاص 35 هزار بلیت برای این دیدار خبر داد. البته با وجود اینکه این موضوع به صورت رسمی از سوی مسئول فوتبال ایران اعلام شد، اما هنوز قطعیتی در این مورد وجود نداشت، بنابراین با توجه به اهمیتی که این مسابقه برای هواداران دو تیم دارد، احتمالا باز هم شاهد همان صحنه‌های هشداردهنده و نگران کننده مقابل ورودی غربی و شرقی آزادی باشیم.

در بازی اخیر پرسپولیس و استقلال اگرچه اعلام شده بود تنها 15 هزار نفر می توانند وارد ورزشگاه شوند اما در نهایت حدود 40 هزار نفر این دیدار را از نزدیک دنبال کردند. احتمالا اکنون که تماشاگران دربی 35 هزار نفر اعلام شده است، شاهد حضور افراد بیشتری در ورزشگاه آزادی باشیم. به ویژه مجوز استفاده از طبقه دوم ورزشگاه آزادی در هفته های اخیر صادر شد و این مشکل که حتی نیروی انتظامی را هم سردرگم کرد، دیگر وجود ندارد.

ساعاتی پس از افتتاح سامانه فروش بلیت دربی 101، بازار سیاه بلیت این دیدار راه اندازی شده است. در بازی قبلی دو تیم، قیمت بلیت های بازار سیاه مقابل دروازه های ورودی ورزشگاه بین 1 تا 3 میلیون بود.

انتظار چندانی از سوی مسئولان برگزاری دربی 101 وجود ندارد و در واقع هواداران دو تیم بتوانند بدون فشار به ورزشگاه آزادی بیایند و تیم محبوب خود را تشویق کنند و بدون توجه به نتیجه به راحتی به خانه بروند.چندان مورد انتظار نیست. البته خود هواداران باید به فکر آسایش خود در این زمینه باشند و اگر موفق به تهیه بلیت نشدند، روز خود را در ورزشگاه آزادی تلخ نکنند.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا