اخبار روز

قیمت آپارتمان های زیر 10 سال ساخت در تهران شوکه کننده است!

به گزارش پی ام آپ: به استثنای موارد استثنایی، تقریباً همه مصرف کنندگان متقاضی محل اقامت در بازار همیشه تمایل به خرید آپارتمان های قدیمی دارند. شاید برای خریداران سهام خانه، این پارامتر به همان اندازه مهم باشد که به دنبال مصرف کنندگانی هستند که خانه ای برای سکونت خود می خواهند. خانواده می خرند، مهم نیست. اما واقعیت این است که فاصله بین قیمت مسکن پیشنهادی و تقریبا بودجه تقاضای مصرف کنندگان به حدی افزایش یافته است که معیار انتخاب ملک برای این دسته از خریداران چیزی جز «قیمت» و «توانایی پرداخت» نیست. البته این بدان معنا نیست که خریداران سایر ویژگی های املاک موجود در بازار مانند قدمت ساختمان، امکانات و موقعیت مکانی را نادیده بگیرند و ترکیبی از همه این عوامل همیشه در انتخاب نهایی دخیل است. اما واقعیت این است که تمامی معیارهای انتخاب ملک در درجه بعدی اهمیت قرار دارد و در وهله اول موضوع کفایت قیمت و توانایی پرداخت متقاضیان خرید ملک مورد بررسی قرار می گیرد و بسیاری از آنها برخی دیگر معیارها را نادیده می گیرند یا نادیده می گیرند.

با تمام این اوصاف، تحقیقات میدانی بازار مسکن نشان می دهد که آپارتمان های تا 10 سال همچنان مورد پسند خریداران است و سعی می کنند حتی واحدهای بدون پارکینگ اما ترجیحا با سن ساخت و ساز تک رقمی برای زندگی پایدار خریداری کنند. خرید از گروه سنی ساختمان های تا 10 سال به این معنی است که خانوارها حداقل بین 5 تا 10 سال نگران تبدیل ملک خود نباشند، زیرا در ساختمانی نسبتاً پایدار با شرایط مشترک قابل قبول مستقر شده اند و این مزیت مهم است. گروه سنی تا 10 سال ساخت در فایل های فروش موجود در بازار املاک شهر تهران است.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا