اخبار روز سینما

قیافه جنجالی بهاره رهنما بازیگر معروف و پر حاشیه [+عکس]

قیافه جنجالی بهاره رهنما این روزها خبر ساز شد. به جدید عکس وی وایرال شده است. برای دیدن عکس جدید بهاره رهنما بازیگر مشهور کشورمان همرا ما بمانید.

چهره جدید و جنجالی بهاره رهنما بازیگر حاشیه این روزها بسیار مورد بحث است. خانم بهاره رهنما هرروز با استایل جدید ظاهر می شود. وزن بهاره رهنما نیز هرروز تغییر می‌کند. علاوه بر ازدواج بهاره رهنما این روزها با استایل جدیدش بسیار حاشیه ساخته شده است.

به تازگی طلاق بهاره رهنما از همسر جدیدش پخش می شود که توجه کاربران را به سمت بازیگر می کشد و این موضوع آخرین حاشیه بهاره رهنما نخواهد بود.

قیافه جنجالی بهاره رهنما بازیگر حاشیه

آرایش جدید بهاره رهنما

تصاویری از میکاپ جدید بهاره رهنما در فضای مجازی منتشر شده است. بهاره رهنما معروف ایرانی است که مدتی پیش، از همسری با امیرخسرو عباسی ازدواج کرد و به بازیگر جنجالی تبدیل شد.

بهاره رهنما در سال 1352 در ماه آذر در اراک متولد شد. او ابتدا با پیمان قاسمی کارگردان سینما ازدواج کرد که این ازدواج دختری به اسا پ. وی نمای حضور در تئاتر پنجره‌ها و فیلم سینمایی دیره زنگی دارد.

بهاره رهنما طی گفتگویی در مورد آشنایی و ازدواجش با پیمان قاسم خانی گفت :

بدون شک بزرگترین اتفاق زندگی من آشنایی با پیمان بوده است. او را سال هاست که می شناسم. ما در سال ۱۳۷۰ با هم آشنا شدیم. دوستی من مانند خیلی از ازدواج ها در بعد از دو سال ازدواج بود که این ازدواج احساسی و اجتماعی بود. من از ۱۷ سال او را می شناسم و از ۱۹ سال به صورت رسمی در کنارش بوده ام. قیافه جنجالی بهاره رهنما این روزها وایرال شده است.

ظاهر متفاوت بهاره رهنما

تصویر استایل بهاره رهنما:

خانواده بهاره در 2 سال او به تهران مهاجرت کردند پس از انقلاب اسلامی در سال 1357 ایران را ترک کردند و سپس به انگلستان رفتند و پس از با فروکش کردن بهم ریختگی سیاسی سیاسی دوباره به ایران ایران.

بهاره رهنما درسال 1370 به دلیل درس صورت جهشی ، به دانشگاه ورود و پس از گرفتن لیسانس ادبیات نمایشی رشته حقوق حقوق تحصیل کرد. او فارغ‌التحصیل لیسانس رشته حقوقی فضایی و فوق لیسانس ادبیات نمایشی است.

نام جاری بهاره رهنما شقایق دهقان است که همسر قاسم خانی بود که نیز از هم شدند.

بیشتر بخوانید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا