اخبار روز سینما

قهر کردن میثاقی برای مصرف عادل فردوسی پور [+ویدیو]

به تازگی، ویدئویی مبنی بر قهر کردن میثاقی برای مصرف عادل فردوسی پور در یک استاد فوتسال منتشر شد که بازخوردهای متنوعی را به همراه داشته است.

پس از این ویدئوی جمع‌آوری‌کننده‌های طرفداران فردوسی پور در استادیوم فوتشدال واکنش میثاقی به مشارکت کردن عادل فردوسی پور را به همراه داشت که عصبانیت میثاقی از عادل فردوسی پور را نشان داد.

جنجال قهر محمد حسین میثاقی نه فضای فضای رسانه، بلکه فضای مجازی و اینستاگرام را به شدت درگیر خودش کرد و بیهوده و دیل شد که این روزها، تنها به پخش می‌شود.

قهر کردن میثاقی برای مصرف عادل فردوسی پور

عصبانیت میثاقی از عادل فردوسی پور

گروه فردوسی پور در حضور میثاقی مجری برنامه فوتبال برتر، در مسابقات دیرشب جام رمضان مدحسین میثاقی پس از حضور عادل فردوسی پور توسط سبزواری‌ها، از سالن 3500 نفری برگزار شد.

این ویدئو، توسط برخی از کاربران در فضای مجازی به انتشار و صبح امروز رسید، به یک ای وایرال امروز تبدیل شد.

در ادامه می‌توانید واکنش میثاقی را به اطلاع عادل فردوسی پور ببینید:

جنجال قهر محمد حسین میثاقی

محمدحسین میثاقی متولد ۱۴ مهر ۱۳۶۵ در کرج، مجری تلویزیونی و گزارشگر فوتبال اهل ایس. میثاقی از طرف صدا و سیما به عنوان گزارشگر به بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ و جام ملت‌های ۵ یی۳ اعزام شد.

او در ویژه برنامه جام جهانی فوتبال ۲۰۱۴ نیز به همراه عادل فردوسی‌پور و رضا جاوض ضا ت. او در جام جهانی 2018 خبرنگار اعزامی به روسیه بود و همچنین او مجری گری برنامه آستری ویژه جام ملت‌های آسیا بود را هم بر گرفت.

میثاقی در تابستان ۱۴۰۰ به همراه محمدرضا احمدی اجرای برنامه یورو ۲۰۲۰، ویژمجه بر ﻆامه اروپا ۲۰۲۰ را بر عهده داشت. او در پاییز ۱۴۰۱ نیز در کنار محمدرضا احمدی به اجرای برنامه جام ۲۰۲۲ پرداخت. او در پاسخ به اینکه چرا هیچ وقت گزارشگری فوتبال زنده را انجام نمی دهد، بیان کرد ی به این کار نیست و بیشتر اخبار و هواشی فوتبال است.

بیشتر بخوانید:

بازنشر شبکه های اجتماعی تنها به اطلاع رسانی منتشر شده و نرظات بیان نشوندان لزماً بازتاب دیدگاه رسانه پی ام آپلود نیست.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا