اخبار روز سینما

غافلگیری بینندگان از سکانس +18 سریال رهایم کن! + ویدئو

سریال رهایم کن با یک سکانس +18 سر و صدا به پا کرد.

رهایم کن یک سریال درام ایرانی در ژانر عاشقانه و اجتماعی به کارگردانی شهرام شاه حسینی و نویسندگی مجید مولایی، سینا شفیعی و سجاد ابوالحسنی است که امسال از شبکه اینترنتی فیلمو پخش شد.

محسن تنابنده، هوتن شکیبا، هدی زین العبدین، مهدی حسینی نیا، بابک کریمی، مونا احمدی، مائده طهماسبی، شهرام قیدی، رابعه مدنی، آزاده صمدی، حسن معجونی، یوسف تیموری و سام نوری از جمله بازیگران این سریال هستند.

این سریال درباره دو برادر از خانواده ای سرشناس ساکن روستای سیاهرود به نام های حاتم (محسن تنابنده) و هاتف (هوتن شکیبا) است. حاتم پسر بزرگ دایه مورد علاقه خانواده اش، مارال (هدی زین العبدین) است. در حالی که هنوز ابهامات زیادی در مورد سرنوشت نغمه (آزاده صمدی) همسر سابق حاتم در بین مردم سیاهرود وجود دارد، مارال متوجه می شود که جان برادرش یونس در خطر است. حاتم پس از کمک به مارال و دنبال کردن ماجرا، متوجه می‌شود که داستان برادرش به برادر کوچک خودش حاتم مربوط می‌شود که چند سالی به تهران مهاجرت کرده است. با بازگشت هاتف به سیاهرود، دو برادر درگیر شرایط پیچیده ای می شوند که نتیجه آن می تواند آنها را به مرزهای عجیبی از عشق و نفرت برساند.

سکانسی عجیب و جنجالی از سریال رها کن در فضای مجازی منتشر شد و واکنش های بسیاری را در پی داشت.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا