اخبار روز سینما

قسمت دوم فیلم Violent Night ساخته خواهد شد

کمی بیشتر شش ماه از سیلی «ویل اسمیت اسمیت اسمیت اسمیت اسمیت اسمیت اسمیت اسمیت اسمیت اسمیت اسمیت اسمیت اسمیت اسمیت اسمیت اسمیت اسکار اسکار می تونه چندین نفر درحال بحث درمورد درمورد این اتفاق راک راک راک راک راک راک راک راک راک راک اسمیت اسمیت اسمیت اسمیت علاوه بر مردم عادی تعداد زیادی از افراد مهشور هم در این مورد صحبت کرده اند. یکی از آن افراد بازیگر فیلم مردی از تورنتو (مردی از تورنتو 2022) یعنی «کوین هارت» می باشد. اون هم با کریس راک و با ویل اسمیت دوست است.

اولین باری که این بازیگر به این موضوع پرداخت در ماه ژوئیه بود؛ او در اتفاق گفته بود که با حاشیه های هنوز دوی آن را دوست دارد. کوین هارت باز به این موضوع پرداخته است گفته می شود که هم ویل و هم کریس راک به نیاز دارند و اعلام می کنند که زمان آن رسیده است که عموم مردم از صحبت کردن در مورد این موضوع دست می زنند.

این بازیگر است: «مردم هر روز می کنن و بعد از اشتباه نیاز به زمان برای ریکاوری دارند. این موضوع دیگه ربطی به جهان نداره، این یه موضوع بین کریس و اسمیت هست. اجازه بدید خودشون حلش کنن. باید بهشون اجازه بدید که به زندگی عادی خودشون برگردن. اگر خودشون بخوان مشکلشون رو حل می کنن و اگه هم نخوان حل نمی کنن.”

این اتفاق اسکار افتاد که کریس راکچلی همسر ویل اسمیت که دلیل یک بیماری است شوخی کرد. این اتفاق بهای سنگینی برای ویل اسمیت داشت. این بازیگر در این تابستان سکوت خودش را شکست و رسماً از کریس راک عذر خواهی کرد. کریس راک چیزی را رسماً اعلام نکرده است به نظر می رسد در یکی از استندآپ هایش او هم ویل اسمیت عذر خواهی کرده است.

کوین هارت در ادامۀ بحث هایش گفته است: “ویل اسمیت کسی که باعث شد که بازیگران سیاه پوست را خودشون بکنن بکنن، مگه نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ برای همین من گله ای از ویل اسمیت نمی کنم و جوری رفتار می کنم که انگار اتفاقی نیوفتا.»

احتمالاً همگی موافق هستیم که بحث های پیرامون اتفاق در چند ماه بیشتر بوده و شاید باید به حرف های کوین هارت بدهند و اجازه بدهند که این دو بازیگر گوش دردشان را حل کنند.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا