اخبار ورزشی

آیا کریم بنزما تیم خود را ترک می کند و راهی عربستان می شود؟ / آیا بنزما تصمیم خود را گرفته است؟

به گزارش خبرنگار پی ام آپ، کریم بنزما در حال حاضر آخرین بازیکنی است که یک پیشنهاد عالی از یک باشگاه عربستانی دریافت کرده است. این بازیکن فرانسوی تا سال 2024 با رئال مادرید قرارداد دارد اما رهبری سرخپوشان تصمیم گیری در مورد این پیشنهاد را به دست ستاره خود واگذار کرده است.

پیش از این گزارش شده بود که بنزما برای دو فصل پیشنهادی به ارزش بیش از 400 میلیون یورو (346 میلیون پوند / 439 میلیون دلار) دریافت کرده بود. گمان می رود این مرد تصمیم نهایی خود را در مورد پیشنهادی که دریافت کرده بود گرفته باشد، اما هنوز مشخص نیست که آیا او آن را می پذیرد یا تصمیم به ماندن در رئال مادرید می گیرد.

این بازیکن فرانسوی در ماه دسامبر 35 ساله شد اما همچنان یک بازیکن کلیدی برای تیمش است. بنزما در این فصل در 23 بازی لالیگا 18 گل به ثمر رسانده و تنها روبرت لواندوفسکی از بارسلونا در لیست گلزنان اسپانیا از او پیشی گرفته است.

بنزما تنها نام بزرگی نیست که رهبران لیگ عربستان سعودی به آن توجه دارند، لیونل مسی نیز به نظر می رسد پیشنهادی به ارزش 500 میلیون یورو (435 میلیون پوند / 541 میلیون دلار) روی میز دارد، در حالی که سرخیو بوسکتس و جوردی آلبا نیز روی میز هستند. هم تیمی های سابق بارسلونا نیز با انتقال به خاورمیانه مرتبط شده اند.

رئال مادرید آخرین بازی فصل خود در لالیگا را روز یکشنبه در خانه مقابل اتلتیک بیلبائو برگزار می کند و بنزما به دلیل مصدومیت از ناحیه پا به احتمال زیاد این دیدار را از دست خواهد داد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا