اخبار روز سینما

قابلیت جدید اینستاگرام; انتشار پست برای دوستان نزدیک

اینستاگرام ظاهرا در حال کار بر روی ویژگی جدیدی است که به شما امکان می دهد پست های خود را از همه کاربران مخفی کنید.

به گزارش صبح به نقل از دیجیاتو؛ اینستاگرام ظاهراً در حال کار بر روی قابلیتی است که به شما امکان می‌دهد مانند بخش استوری، پست‌ها را از همه افراد به جز نزدیک‌ترین دوستانتان مخفی کنید. یعنی به زودی می توانید به تنظیماتی دسترسی پیدا کنید تا از نمایش برخی از پست ها به همه کاربران جلوگیری کنید.

«الساندرو پالوزی»، مهندس نرم افزاری که قبلاً اطلاعاتی در مورد قابلیت های برنامه های آینده منتشر کرده بود، در پست جدیدی در صفحه خود تصویری از عملکرد پست های غیرعمومی منتشر کرد. در این تصویر می بینیم که کاربر تنظیماتی به نام Audience خواهد داشت تا مشخص کند پست او برای همه نمایش داده می شود یا فقط برای دوستان نزدیکش.

حال باید دید که آیا تعیین دوستان نزدیک برای دیدن پست ها با دوستان نزدیک در استوری ها متفاوت است یا خیر. به عبارت دیگر، همان افرادی که می توانند استوری های خصوصی شما را ببینند به این پست ها نیز دسترسی دارند یا می توانید برای هر بخش یک لیست دوستان نزدیک جداگانه داشته باشید.

قابلیت جدید اینستاگرام; انتشار پست برای دوستان نزدیک

زمان راه اندازی ویژگی جدید اینستاگرام فرا رسیده است

در حال حاضر مشخص نیست که چه زمانی این ویژگی در دسترس عموم قرار خواهد گرفت. با این حال واضح است که اینستاگرام سعی دارد از این قابلیت برای افزایش تعامل کاربران با شبکه اجتماعی خود استفاده کند. بسیاری از افراد در حال حاضر تمایلی به انتشار پست های جدید ندارند، زیرا اگر صفحه عمومی داشته باشند، افراد زیادی محتوای آنها را می بینند.

چند هفته پیش اینستاگرام خود را به قابلیتی مجهز کرد که کاربران مدت ها منتظر آن بودند. این ویژگی به شما اجازه می دهد تا حداکثر 5 لینک به حساب خود اضافه کنید. مارک زاکربرگ، مدیر عامل متا اعتراف کرده است که این ویژگی یکی از بیشترین درخواست ها در این پلتفرم بوده است.

از سوی دیگر، اینستاگرام در حال آزمایش توانایی افزودن موسیقی به نمایش اسلاید و یادداشت‌ها است. به عبارت دیگر، می توانید چندین تصویر را به صورت آلبوم ارسال کنید و روی همه آنها یک آهنگ قرار دهید.

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا