اخبار فناوری و تکنولوژی

الگوبرداری قابلیت های جدید واتس اپ به تقلید از تلگرام!

واتس اپ نقش مهمی در توسعه پیام رسان های فوری در جهان داشته است، اما با موفقیت پیام رسان هایی مانند تلگرام که با کانال های خود انقلاب بزرگی در زمینه این اپلیکیشن ها ایجاد کرد، اکنون واتس اپ نیز در حال کار بر روی ویژگی که احتمالاً عملکرد مشابهی را ارائه می دهد.

وب‌سایت WABetaInfo می‌گوید که موفق شده است اعلانی را در واتس‌اپ کشف کند که به ویژگی کانال‌ها اشاره می‌کند. این اعلان در نسخه بتای 2.23.10.14 این پیام رسان که در فروشگاه گوگل پلی در دسترس است مشاهده شده است.

در این اطلاعیه، واتس اپ می گوید که محدودیتی برای تعداد اعضا در یک کانال وجود ندارد. علاوه بر این، از کانال ها می توان برای به اشتراک گذاری اخبار، رویدادها و سایر اطلاعات استفاده کرد. اعضای کانال برای محافظت از حریم خصوصی افراد نمی توانند شماره تلفن مالک کانال را ببینند. با این حال، در حال حاضر مشخص نیست که آیا کانال های غیر عمومی رمزگذاری انتها به انتها خواهند داشت یا خیر.

 

تلگرام و واتساپ

 

کانال های واتس اپ در کنار وضعیت ها قرار می گیرند

بر اساس اطلاعات موجود، به روز رسانی های جدید در کانال ها در بخش وضعیت نمایش داده می شود. بنابراین، واتس‌اپ نام تب Status را به Updates تغییر می‌دهد تا هر دو ویژگی را شامل شود. این تغییرات نشان می دهد که بخش کانال ها در آینده در واتس اپ چگونه کار خواهد کرد.

واتس‌اپ در گذشته از پیام‌رسانی فردی و گروهی پشتیبانی می‌کرد و با کمک بخش جامعه، ویژگی‌های دیسکورد را در اختیار کاربران خود قرار می‌داد. اما اکنون با کمک کانال ها می توانید یکی از مهم ترین ویژگی های تلگرام را در پیام رسانی یک به چند فراهم کنید.

همانطور که می دانید کانال ها می توانند بخش خوبی برای گزارش، به اشتراک گذاری اطلاعیه ها و موارد مختلف حتی در زمینه کسب و کار باشند. با این حال، ما هنوز نمی دانیم که چه زمانی این ویژگی در دسترس عموم قرار می گیرد.

این شرکت همچنین در حال کار بر روی قابلیت ویرایش پیام ها است که کاربران مدت ها منتظر آن بودند. این ویژگی در حال حاضر در نسخه بتا در دسترس کاربران است و ممکن است در آینده نزدیک در نسخه پایدار نیز قرار گیرد.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا